Gå til innhold

Big Bang Theory

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lea_*
Skrevet

Er det noen her som ser på denne serien? Jeg var nylig i USA og besøkte familie, og der ser det ut til at serien er umåtelig populær. Absolutt alle så på den. Har prøvd å se på noen episoder, men jeg sliter litt med å se hvorfor den er så populær. Personen som betjener lattermaskinen virker å være ekstremt lett på fingeren. Nesten hver setning etterfølges av en lattersalve. Er det noen av dere som liker serien? Burde jeg gi den en sjanse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er ekstremt kjedelig, finnes ikke morsom en plass. Og jeg så maaaaaaaaaange episoder i håp om at den skulle bli bedre etterhvert..

Skrevet

Du burde definitivt gi den en sjanse. Lattertracket er usedvanlig irriterende, men hvis du klarer å høre forbi det er det fantastisk mange replikker og morsomme sosiale situasjoner som oppstår pga. Sheldons erkelogiske personlighet. Noen av de andre karakterene er irriterende iblant, men fellesskapet og storylinen er koselig gjennom begge sesongene.

Skrevet

Jeg syns også denne serien er topp! Og intosangen er genial!

Skrevet

Jeg liker den!

Synes serien er ganske så bra. :nigo:

Skrevet

Jeg liker den veldig godt, en av de få morsomme sit-coms i dag. :D

Skrevet

jeg elsker det, men mye fordi jeg er ganske geekete selv. ser ikke for meg at jeg hadde syntes det var like morsomt om jeg ikke forstod de fleste punchlinene.

sånn ellers filmes BBT foran live publikum, så det er ekte folk som ler og ikke en maskin ;) men som med alle serier blir jo publikum "tvunget" til å le hver gang noen sier noe morsomt.

Gjest Numi ikke innlogget
Skrevet

Jeg synes den er fantastisk morsom! Det er så mange geniale replikker der og også et bra karaktergalleri så jeg kan godt se episoder om og om igjen og fortsatt synes det er utrolig moro.

Skrevet

Både jeg og samboer digger denne serien! Gleder meg allerede til neste episode! :jepp:

Skrevet
sånn ellers filmes BBT foran live publikum,

Nope den gjør ikke det

Skrevet

Liker den også!

Skrevet
Jeg liker den veldig godt, en av de få morsomme sit-coms i dag. :D

Signerer!

Skrevet

Elsker den! Men er mange av poengene man ikke forstår om man ikke er litt nerdete selv, husker jeg så den episoden hvor Sheldon kledde seg ut som doppler effekten med ei venninne. Hun har vel knapt hatt naturfag på vgs så skjønte ikke stort, jeg synes det var kjempegøy... :fnise:

Gjest Coarvi
Skrevet
Elsker den! Men er mange av poengene man ikke forstår om man ikke er litt nerdete selv, husker jeg så den episoden hvor Sheldon kledde seg ut som doppler effekten med ei venninne. Hun har vel knapt hatt naturfag på vgs så skjønte ikke stort, jeg synes det var kjempegøy... :fnise:

Haha, ja da lo jeg også godt. Det jeg synes er morsomt er at man ikke trenger å forstå ALT de snakker om heller. Jeg og typen min ser på BBT sammen noen ganger, og vi ler på helt forskjellige steder. Han ler når det henvises til datanerdhet, mens jeg ler mer av fysikkvitsene (selv om jeg ærlig talt ikke forstår hva det snakkes om). Blir dobbelt så artig når vi ser det sammen, synes jeg. Så prøver den stakkars typen min å forklare disse data"vitsene" i håp om at jeg skal forstå noe som helst. Han gir aldri opp... :fnise:

Skrevet

Enig, den med dopplereffekten var genial!

Liker serien kjempegodt, men tror den kanskje er mest for realfagsnerder...;)

Skrevet

Synes den er helt strålende. Utrolig mange kommentarer som er helt ubetalelige.

Skrevet

Elsker nerder, og elsker Sheldon. JA til bbt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...