Gjest Gjest_stine_* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 I løpet av dagen har begge leggene mine blitt røde og litt hovne. Det klør og jeg har klødd meg til blods. Har selvfølgelig smurt meg nå, men det svir og klør enda.. Har spist mye rart idag da jeg var på juletrefest.. men det var iettermiddag, det er først nå dette kommer.. så jeg tviler sterkt på at at det er allergi... Noen som vet? Kan hende også grunnen er at jeg fryser veldig for tiden pga ja dere vet..23 minusgrader... Det snodige er at det bare er på leggene...
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Det kan også være rosen.Kun en lege kan gi deg diagnosen,så oppsøk lege og lykketil
MiniMjau Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 det kan jo faktisk være kulden, jeg også er kjempetørr og det klør masse...men er ikke rød da, ikke uten at jeg klør meg hardt ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå