Gå til innhold

Dongerishorts el.l

Gjest young but not

Anbefalte innlegg

Gjest young but not

Hvor gammel er for gammel til diverse mote-stuff tenker jeg... Jeg føler meg jo ikke gammel, men alderen kommer likevel snikende - og det med raskt tempo.

Hvor ung må man være for å feks ha en slik dongerishorts??http://farm3.static.flickr.com/2040/2237990886_e4ffec175d.jpg

img-tags fjernet

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke noe øvre aldersgrense på det. Tar seg kanskje ikke ut at ei voksen dame på 50 år går rundt med en kooort dongerishorts, men det er jo smak og behag :)

Så lenge du føler deg vel i det, så er det jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, lurer du på om du er for gammel?

Jeg vil nok heller si at det kommer ann på kroppen som skal bære den:)

Det skjørtet var jo fint, men ville nok hatt en leggings under, selv om det var veldig varmt ute.

Skjortsen minner meg litt for mye om fjortistida, så den ville jeg vel bare brukt til nød i syden.

Jeg er 32, men har også noen flotte damer på jobb som går i slike klær, da med leggings under. De er mellom 40 og 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Syns det går meir på kroppsform enn alder.

Men, fra 14 til 45 (om man har grei nok kropp da selvfølgelig, ser liksom ikkje så lekkert ut om man er smellfeit og shortsen ser ut som den skal til å eksplodere hvert øyeblikk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe særlig med damer på over 30 i så korte shortser nei. Viktig å kle seg etter alderen, og det der hører ungdomstiden til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...