Gjest luremegpå Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei Jeg har vært å sjekket urinen hos legen i dag, var redd for jeg hadde urinveisinfeksjon , men den visste at alt skal være i orden,. Men jeg er så kvalmen!!! Vondt i nedre del av magen også. Er ikke sånn at jeg må kaste opp ( men det har jeg en kropp som ikke vil heller) Kastet opp 4 ganger på 30 år. Men hmhm, hva kan det være da? Kan vel ikke være normalt? Jeg var ferdig med mensen i går. Noen som har hatt noe lignende?
Gjest luremegpå Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Omgangssyke??! Ja, men da ville det vel ja komt ud ein aen vei..sorry språget..
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har vært veldig kvalm de siste dagene og hørte i dag at det går omgangssyke. Jeg blir ofte bare kvalm og litt dårlig i magen når det går sånn syke rundt omkring. Helt sikekrt noe sånt.
Gjest luremegpå Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har vært veldig kvalm de siste dagene og hørte i dag at det går omgangssyke. Jeg blir ofte bare kvalm og litt dårlig i magen når det går sånn syke rundt omkring. Helt sikekrt noe sånt. Jepp! Får satse på det da;) Men det rare er at jeg har matlysst. spise meg kjempemett og en time etterpå rumler magen som bare det. Snåle greier! Hehehe
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Du kan jo ta en graviditetstest for å utelukke graviditet. Er noen som har menslignende blødninger selv om de er gravide. Hvis du har hatt sex siste mnd da (husk at prevansjon kan feile)
Gjest luremegpå Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Du kan jo ta en graviditetstest for å utelukke graviditet. Er noen som har menslignende blødninger selv om de er gravide. Hvis du har hatt sex siste mnd da (husk at prevansjon kan feile) Gikk på legevakten dagen etter jeg skrev dette. Jeg har urinveisinfeksjon, og betennelse! jisses!! Hehe. så ikke gravid heller:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå