Gå til innhold

Kvalmen, men har akkurat hatt mensen


Fremhevede innlegg

Gjest luremegpå
Skrevet

Hei

Jeg har vært å sjekket urinen hos legen i dag, var redd for jeg hadde urinveisinfeksjon , men den visste at alt skal være i orden,.

Men jeg er så kvalmen!!! Vondt i nedre del av magen også. Er ikke sånn at jeg må kaste opp ( men det har jeg en kropp som ikke vil heller) Kastet opp 4 ganger på 30 år.

Men hmhm, hva kan det være da? Kan vel ikke være normalt? Jeg var ferdig med mensen i går.

Noen som har hatt noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest luremegpå
Skrevet
Omgangssyke??!

Ja, men da ville det vel ja komt ud ein aen vei..sorry språget..

Skrevet

Jeg har vært veldig kvalm de siste dagene og hørte i dag at det går omgangssyke. Jeg blir ofte bare kvalm og litt dårlig i magen når det går sånn syke rundt omkring. Helt sikekrt noe sånt.

Gjest luremegpå
Skrevet
Jeg har vært veldig kvalm de siste dagene og hørte i dag at det går omgangssyke. Jeg blir ofte bare kvalm og litt dårlig i magen når det går sånn syke rundt omkring. Helt sikekrt noe sånt.

Jepp! Får satse på det da;)

Men det rare er at jeg har matlysst. spise meg kjempemett og en time etterpå rumler magen som bare det. Snåle greier! Hehehe

Skrevet

Du kan jo ta en graviditetstest for å utelukke graviditet. Er noen som har menslignende blødninger selv om de er gravide.

Hvis du har hatt sex siste mnd da :)

(husk at prevansjon kan feile)

Gjest luremegpå
Skrevet
Du kan jo ta en graviditetstest for å utelukke graviditet. Er noen som har menslignende blødninger selv om de er gravide.

Hvis du har hatt sex siste mnd da :)

(husk at prevansjon kan feile)

Gikk på legevakten dagen etter jeg skrev dette.

Jeg har urinveisinfeksjon, og betennelse! jisses!!

Hehe. så ikke gravid heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...