Bolus Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei! Er det noen som vet hvor man kan leie mobile flaggstenger i oslo/akershus området?Har lett og lett....begynner å miste håpet! Hilsen kommende brud
Cilla2010 Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hei! Er det noen som vet hvor man kan leie mobile flaggstenger i oslo/akershus området?Har lett og lett....begynner å miste håpet! Hilsen kommende brud Har du hørt med disse? http://www.flaggstang.no/pages/flaggstenger_spesiale.php Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Prøv og ring kommunen! Jeg mener de har ekstra flaggstenger som settes ut 17.mail og sånn (i hvertfall i min kommune). Kanskje de leier ut resten av året?
Bolus Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2010 Prøv og ring kommunen! Jeg mener de har ekstra flaggstenger som settes ut 17.mail og sånn (i hvertfall i min kommune). Kanskje de leier ut resten av året? Jeg trenger egentlig kun en som er 3 meter høy ca...
Rampolina Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Da har du jo svaret ditt nederst i linken lenger opp, da.. Der står det jo at de leier ut.
Bolus Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2010 Da har du jo svaret ditt nederst i linken lenger opp, da.. Der står det jo at de leier ut. Jeg sendte dem mail, og de sa de kun leide ut 9 meter høye flaggstenger...blir litt vel høyt synes jeg..
Mara Jade Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Hva med å snekre sammen en selv? Kjøp rundstokk i passe tykkelse og sett den i en juletrefot eller liknende. Lag festeanordning til flagget. Tada!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Jeg trenger egentlig kun en som er 3 meter høy ca... 3 meter? Det er det dummeste jeg har lest. Er du klar over hvor puslete tre meter er?
Bolus Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2010 3 meter? Det er det dummeste jeg har lest. Er du klar over hvor puslete tre meter er? De skal jo bare stå utenfor hovedinngangen...Er det flere som synes dette er for lavt?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 De skal jo bare stå utenfor hovedinngangen...Er det flere som synes dette er for lavt? Ja, tre meter er lavt.... Flagget vil jo henge i samme høyde som folks hoder på det laveste... Nei, gå for en skikkelig flaggstang. Kanskje ikke ni meter, men iallfall 6
Kjetil S. Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har en 30 meter høy stålgittermast du kan få kjøpt. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå