fruhansen Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei, Hadde en gynekologisk test for første gang for rundt 2 måneder siden. Var skikkelig modig og trodde ikke det kom til å gjøre så veldig vondt, men ble overrasket når jeg følte en skarp smerte når prøven ble tatt. Den stikkende smerten vedvarte og har vart i 2 måneder nå. Har begynt å bekymre meg veldig nå. Lurte på om det er noen som har erfart det samme. Og om dette er noe som er helt vanlig og går over etter hvert... Setter stor pris på tilbakemeldinger
Cata Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Det er helt vanlig at man kjenner en stikkende smerte i det prøven blir tatt, men hos meg har den alltid vært over i løpet av noen minutter, selv om man kan kjenne seg litt "sår" i noen timer etterpå. 2 måneder tror jeg er veldig uvanlig. Tviler ikke på at du kjenner det altså, men tror det må ha en annen årsak en gyn. undersøkelsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå