Gjest Gjest_Lemona_* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Min mann gir seg ikke på at han skal ha et slikt møbel i vår nyoppussede stue. Det skal være av typen hvor man drar i en spak e.l. på siden slik at det kommer ut en skammel, og den skal kunne vippes bakover i liggestilling. Jeg synes de fleste av disse stolene er særdeles lite smakfulle for å si det pent. Tror nok at jeg må gi meg på at han må få en type "tv-stol", men har noen tips på noen som ser ok ut til en grei penge? Fint hvis noen har forslag og linker til disse. (-:
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Delta til Brunstad, kjempe lekre http://webcache.skeidar.no/images/images/2...eltaAdvStol.jpg Kan selvsagt velge annet stoff/farge og også treslag. Evt stål. Disse koster jo litt mer enn de vanlige reclinerne. Men hvis dere har tenkt på Stressless, koster jo disse også en del. Ellers så syns jeg noen av de nye reclinerne kan være fine, de som har enkle linjer og ikke er så store. Hvis du får overtalt mannen din til at det er noe tull med reclinere, finnes det jo mange kjempe fine hvile/lene stoler
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Min mann gir seg ikke på at han skal ha et slikt møbel i vår nyoppussede stue. Det skal være av typen hvor man drar i en spak e.l. på siden slik at det kommer ut en skammel, og den skal kunne vippes bakover i liggestilling. Jeg synes de fleste av disse stolene er særdeles lite smakfulle for å si det pent. Tror nok at jeg må gi meg på at han må få en type "tv-stol", men har noen tips på noen som ser ok ut til en grei penge? Fint hvis noen har forslag og linker til disse. (-: Håper stuen er stor. avtal med butikken at du får levere de tilbake om de ikke passer, blir for stor osv. De ser jo mindre ut i butikken enn hva de vil gjøre hjemme. Vi har to stk. De tar altfor stor plass. Ikke bedre å sitte i enn andre gode stoler, og svintunge å flytte. hadde de ikke vert så dyr, så skulle de blitt kastet ut for lenge siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå