Gjest KateW Skrevet 8. januar 2010 #121 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skjønner ikke helt overskriften, jeg. Altså, rumpesex AV menn, med dame... Er det menn som har sex med menn, selv om du har dame? Og stå etter? Mener du at menn som har sex med menn, selv om de har dame får ereksjon ETTER denne sexen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 8. januar 2010 Hadde jeg fått vite av en ny kjæreste at hun likte å slikke en gutt i anus, eller å suge ham etter rumpesex, så tror jeg aldri at jeg hadde klart å kysse henne noe mer noen gang. Og det ville vel da også ha måttet være game over, vil jeg tro... Æsj!! Sikkert fint for deg det, Kjetil S., men du trenger ikke påføre ditt trangsyn på andre. Du _er_ trangsynt - det kan ikke benektes. Ingen forsøker å overtale deg til å like noe du ikke liker, men folk reagerer når du rakker ned på andres preferanser. At jeg setter et spørsmålstegn ved hvorfor enkelte tilsynelatende elsker å gjøre ting som jeg sterkt har i mot selv ser jeg nok ikke akkurat på som å "rakke ned på noen", bare så det er sagt. Det er nok en heller sjelden hendelse at jeg kaller noen for en komplett tosk og idiot, men vit at dersom jeg først skulle gjøre det så vil jeg også stå for det helt og fullt ut. Hva du måtte lese og være forutinntatt om av mine meninger eller om meg som person bryr jeg meg nok dog heller lite om. :-) Ha en fin aften! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2010 #123 Del Skrevet 8. januar 2010 Hadde jeg fått vite av en ny kjæreste at hun likte å slikke en gutt i anus, eller å suge ham etter rumpesex, så tror jeg aldri at jeg hadde klart å kysse henne noe mer noen gang. Og det ville vel da også ha måttet være game over, vil jeg tro... Æsj!! Men får man vite dette av en ny kjæreste? Jeg mener, hva snakker du om med kjærstene dine, egentlig? Er dette det første du lister opp - no ass licking, please? Det går vel frem av forholdet hva man liker, sånn etterhvert som man blir kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 8. januar 2010 Men får man vite dette av en ny kjæreste? Jeg mener, hva snakker du om med kjærstene dine, egentlig? Er dette det første du lister opp - no ass licking, please? Det går vel frem av forholdet hva man liker, sånn etterhvert som man blir kjent? Så får jeg vel omformulere "Hadde jeg fått vite" til "Så om jeg hadde blitt fortalt", eller noe da, skjønner du... My Ohhh My!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2010 #125 Del Skrevet 8. januar 2010 Så får jeg vel omformulere "Hadde jeg fått vite" til "Så om jeg hadde blitt fortalt", eller noe da, skjønner du... My Ohhh My!! Men du ville ikke kysset henne om du visste at hun hadde gjort dette, for da er hun uren for deg? Selv om hun har pusset tennene mange ganger siden? Du er så absolutt, det blir for karikert. Er forøvrig enig i at det ikke er noe bra å ha pikken i munnen etter analsex. Og ingen har noen ganger slikka meg i baken heller, så det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 8. januar 2010 Men du ville ikke kysset henne om du visste at hun hadde gjort dette, for da er hun uren for deg? Selv om hun har pusset tennene mange ganger siden? Du er så absolutt, det blir for karikert. Er forøvrig enig i at det ikke er noe bra å ha pikken i munnen etter analsex. Og ingen har noen ganger slikka meg i baken heller, så det Bare tanken på det, og ikke faktiske bakterier, hadde nok vært mer enn nok for meg, ja. Så i så tilfelle så har du beskrevet situasjonen helt rett. Jeg ville ikke ha giddet å leve med noen jeg hadde tenkt på som kvalmende, uansett andre egenskaper, og selv om det for meg ellers ville ha vært helt idiotisk og dumt og alt det der. Ærlig skal man være! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2010 #127 Del Skrevet 8. januar 2010 Bare tanken på det, og ikke faktiske bakterier, hadde nok vært mer enn nok for meg, ja. Så i så tilfelle så har du beskrevet situasjonen helt rett. Jeg ville ikke ha giddet å leve med noen jeg hadde tenkt på som kvalmende, uansett andre egenskaper, og selv om det for meg ellers ville ha vært helt idiotisk og dumt og alt det der. Ærlig skal man være! :-) Men det er munnen, hva om hun hadde hatt fingrene inne i ei rompe, kvinnelig eller mannlig, hadde du tilta da? Hva om hun er lege, gynk, eller kirurg og roter rundt i alle deler av menneskekroppen som jobb? Hva om hun er dyrlege og står daglig med armen inni baken på ei ku? Mange ekle ting kvinner gjør, vettu. Eller er ekle ting kun relatert til hva hun gjør under sex-akten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2010 #128 Del Skrevet 8. januar 2010 Hun kan ha kommet borti det brukte bindet sitt idét hun kaster det i søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 20. januar 2010 #129 Del Skrevet 20. januar 2010 Synes denne tråden var litt interessant.. Og jeg er litt frustrert over noe som jeg håper jeg kan få noen svar på.. Typen min er skikkelig mannemann..typisk Manshow mann eller hva jeg skal si.. Jeg har etterhvert funnet ut at han tenner skikkelig på analsex.. både at han får en finger i rompa og å stikke kuken i rumpa.. For meg er dette EKKELT og jeg vil aldri.. men han maser og maser, og jeg har blitt sånn halvveis med på det noen få ganger.. Det jeg synes er ille er at det virker som han blir så SINNSYKT kåt av å snakke om eller halvveis utføre rumpe sex.. Whyyyy?? Synes det er frustrerende.. hvorfor kan han ikke bare bli sinnsykt kåt av meg og å ta meg på normalt vis..Å overdrive kan være overkompensasjon for å fremstå som noe han ikke er(mannemann). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #130 Del Skrevet 20. januar 2010 At jeg setter et spørsmålstegn ved hvorfor enkelte tilsynelatende elsker å gjøre ting som jeg sterkt har i mot selv ser jeg nok ikke akkurat på som å "rakke ned på noen", bare så det er sagt. Nei, men det er selve definisjonen på trangsynthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 20. januar 2010 #131 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har aldri hatt den minste form for sans for rumpesex. Ikke med mann, og ikke med dame, og heller ikke hos meg selv av noen som helst form for den saken sin skyld. Men det er helt opplagt mange menn som liker rumpesex med dama si. Har du noe å tilføye om hvorfor?? Jeg kan ikke noe for det, men jeg forstår det bare ikke!!!! *** Tro det eller ei, men du har faktisk et par uforståelige sider du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 20. januar 2010 #132 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er vel også den samme tanken som jeg har gjort meg - Kan ikke finne noen bedre grunn enn det så lenge det er langt herligere steder å bruke... :-) *** Wohooo, look at me, I´m narrowminded! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 20. januar 2010 #133 Del Skrevet 20. januar 2010 Her var det mye rart. Rumpesex og homofili er en sterk myte. Veldig mange homofile benytter ikke rumpesex men benytter munn og hender. Er man homofil om man har munnsex også?? Og er det noe galt i å være homofil. Det er et fritt valg om man har sex med menn eller ikke men rumpesex mellom kvinne og mann har ingen ting med homofili å gjøre uansett hvem som får noe i rumpa. Jeg skjønner gutter som er tent på rumpesex og jeg skjønner godt jenter som ikke vil. Vis respekt!!! De fleste menn burde prøvd hvordan det var å få noe i rumpa selv før man hadde analsex med en kvinne. Tror det kunne ført til bedre analsex for de fleste kvinner. Men det virker som det er veldig mange menn som er redd for å få noe i rumpa...det kan jo hende man liker det...og blir homo... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. januar 2010 #134 Del Skrevet 20. januar 2010 Tro meg, de mennene jeg har slikket, lekt med, runket og sugd og fingret både her og der, har vært så kåte som øsekar, og ikke brydd seg en bit om å avvise eller daske vekk hånd eller munn. Enten har jeg vært heldig og truffet menn uten fordommer, eller så er det bare jeg som er så sinnsykt god at de ikke skjønner at jeg har vært sør for ballene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #135 Del Skrevet 20. januar 2010 Tro meg, de mennene jeg har slikket, lekt med, runket og sugd og fingret både her og der, har vært så kåte som øsekar, og ikke brydd seg en bit om å avvise eller daske vekk hånd eller munn. Enten har jeg vært heldig og truffet menn uten fordommer, eller så er det bare jeg som er så sinnsykt god at de ikke skjønner at jeg har vært sør for ballene... Til tross for at d ikke er så uvanlig at menn har en liten psykisk sperre for ting i stumpen så tror jeg faktisk de aller fleste hadde digget det. Det er i hvert fall min erfaring, når jeg snakker med partnere om det så tenner de sjelden automatisk på tanken men de tenner som faen på handlingen når man gjør det mid-blowjob! Bortsett fra trådstarter her da, som i stedet for å nyte noe som kanskje er den sterkeste orgasmen han har fått i sitt liv hadde pakket snippesken og gått fra dette ekle kvinnemennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. januar 2010 #136 Del Skrevet 20. januar 2010 Just det! Dette er faktisk noe som jeg gjør naturlig og automatisk, som en del av oralsex, som er noe jeg elsker å utføre. Merker jeg at han ikke liker noe av det jeg gjør, så gjør jeg det selvsagt ikke. Det skjer dog ytterst sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 20. januar 2010 #137 Del Skrevet 20. januar 2010 Bra innlegg KateW og Gjest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. januar 2010 #138 Del Skrevet 20. januar 2010 Bra innlegg KateW og Gjest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 20. januar 2010 #139 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg digger analsex, er bare så inn i det helvete irriterende at min kjære har dumpet meg, så jeg må vente leeeeenge på dette igjen. Er jo ikke akkurat det første man har når man akkurat har truffet en ny en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 21. januar 2010 #140 Del Skrevet 21. januar 2010 Er jo ikke akkurat det første man har når man akkurat har truffet en ny en.... Hvordan går den regelen igjen, jeg har nemlig rotet bort sexregelboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå