gbnj Skrevet 1. januar 2010 #81 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker analsex fordi det føles deilig. Spesielt om jeg stimulerer klitoris eller fingrer meg selv samtidig, da kommer jeg utrolig hardt. Tenner også på at det er litt kinky og at det føles veldig intimt. Tror mange menn også liker disse aspektene ved det, og at det kan forklare litt av deres fascinasjon ved rumpe. Og så føles det annerledes rent fysisk også. Dere som mener de er skaphomser har misforstått litt. Homofili betyr at man vil ha sex med noen av samme kjønn. Så lenge menn vil ha sex med kvinner, i munn, rumpe eller hvor som helst, så er de altså ikke homofile. Jeg hadde forøvrig sagt JA takk til en bifil elsker, men selv de mest frisinnede, rumpefikserte elskerne jeg har hatt har vært så heterofile man kan bli.Hva med menn som vil ha en dildo i rumpa når de har sex med kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #82 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva med menn som vil ha en dildo i rumpa når de har sex med kvinner? De faller inn i samme kategori: skaphomofile tendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #83 Del Skrevet 1. januar 2010 De faller inn i samme kategori: skaphomofile tendenser. Jada, vi har skjønt at du ikke er tilhenger av analsex nå, men forstår du virkelig ikke at folk liker ulike ting, også i senga? Er du virkelig så trang i nøtta? Om du ikke har mer vettugt å komme med, så kan du vel bare gi faen i å skrive noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_julia_* Skrevet 2. januar 2010 #84 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva med menn som vil ha en dildo i rumpa når de har sex med kvinner? Topp for dem! Analsex skal visstnok fysisk sett være enda deiligere for menn pga prostata (g-punkt i rompa, som det kalles). Hadde syntes det var flott hvis en mann hadde kommet over eventuelle psykiske sperrer og virkelig turt å utforske sin seksualitet. Og i tillegg ha så få hemninger og ha så mye tillit til meg at han hadde turt å be om noe såpass intimt. Tror menn som ber om sånt er den typen som slett ikke hadde levd i noe skap om de var homofile Legning handler uansett om hvilket kjønn man tenner på, ikke hva man gjør med dem. Lesbiske som bruker dildo/strapon er ikke nødvendigvis skapheterofile heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #85 Del Skrevet 2. januar 2010 Analsex skal visstnok fysisk sett være enda deiligere for menn pga prostata (g-punkt i rompa, som det kalles). Hadde syntes det var flott hvis en mann hadde kommet over eventuelle psykiske sperrer og virkelig turt å utforske sin seksualitet. Og i tillegg ha så få hemninger og ha så mye tillit til meg at han hadde turt å be om noe såpass intimt.. Er det overhodet mulig for menn å nyte heterofil sex? Jeg mener, menn suger bedre OG de har det hersens g-punktet i rumpehullet t.o.m. Heterosex er riktignok den eneste måten å lage barn på (seksuelt sett), men den absolutt største himmelske sexnytelsen må jo være homsesex. Virker i alle fall sånn. Blir heterofili en "unødvendighet" i framtiden, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestegjesteren Skrevet 2. januar 2010 #86 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva med menn som vil ha en dildo i rumpa når de har sex med kvinner? ja? hva med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestegjesteren Skrevet 2. januar 2010 #87 Del Skrevet 2. januar 2010 Analorgasme???? Da har jeg hørt det og. Det finnes mange slags orgasmer. Også anal. Som jeg også lilker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #88 Del Skrevet 2. januar 2010 Var sammen med en jente i over 7 år. Hun likte å få en finger rundt "rumpehullet" når hun ble sugd, kom mye raskere da.. Hun ville derimot aldri ha analsex. Over hennes lik! Jeg var litt keen på det, bare for å få prøvd det.. men maste ikke om det. Nå har jeg en ny dame som rett og slett elsker anal sex. Hun kommer så utrolig lett om hun blir fingret eller pult der. Har aldri mast om å ha anal sex med henne selv - var hun selv som tok (tar) initiativet. Jeg har ingenting imot det, og synes det er spennende. Hun har fortelt at det var veldig vondt i starten - men at det gikk over til å bli deiligere og deiligere.. hun har dager der hun bare MÅ ha den i rumpa hennes. Hyggelig å variere litt. Vet ikke helt hva det er med den damen, men jeg elsker (og hun elsker) å bli slikket bak der også. Herlig. Hun vil gjerne "rimme" meg også, men jeg klarer bare ikke få meg selv til å "gi henne" det.. Så jeg er vel kjip slik. Hun er gudommelig! Det skal nevnes at hun er VELDIG renslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. januar 2010 #89 Del Skrevet 2. januar 2010 Men kristne har en tendens til å bli kvalme av andres analsex, gjerne med opprinnelse i religiøst fundert homofobi OK, dette er selvfølgelig ikke gjeldende for alle som ikke liker toern, oss ikke-så-kristne skal være forsiktig med å adoptere fundamentalismen. Greit for meg, altså. Man må få det ut et sted. Man er opptatt av ende-tiden Religiøse mennesker har en tendens til å synes alt utenom misjonærstillingen ( og den er litt på grensen for enkelte ) er ekkelt og syndig utad. All denne helligheten fører jo ofte med seg syke handlinger som vi hører om stadig vekk, og da spesielt fra mennesker i en maktposisjon ( prester o.l ). Tror ikke det er bra å fornekte alt og la det flaske seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2010 #90 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg tror Kjetil er nysgjerrig på fenomenet, men har for mange hang-ups til å i det hele tatt tørre å prøve. For den som har et litt åpent sinn, og er lysten på å prøve litt forskjellig, kan sexlivet tas til uante høyder - selv i voksen alder. Er man derimot trangsynt, konservativ og redd for å miste kontrollen, blir jo alt ukjent, nytt eller fremmed, veldig skummelt og uforståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. januar 2010 #91 Del Skrevet 2. januar 2010 jA, men selv om jeg er en 9-årig jomfrugutt så trenger du vel ikke å dømme meg nord og ned for det...?? Ehm ... Her er du inne på noe vesentlig. Hva er det du driver med i denne tråden da? Kaller ikke du andres preferanser for ekle? Er ikke det å dømme? Hvorfor skal du bli behandlet anderledes enn du behandler andre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 2. januar 2010 #92 Del Skrevet 2. januar 2010 ja? hva med det?Liker de å stikke ting inn i analåpningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #93 Del Skrevet 2. januar 2010 Liker de å stikke ting inn i analåpningen? Gjør ikke du?! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 2. januar 2010 #94 Del Skrevet 2. januar 2010 Religiøse mennesker har en tendens til å synes alt utenom misjonærstillingen ( og den er litt på grensen for enkelte ) er ekkelt og syndig utad. All denne helligheten fører jo ofte med seg syke handlinger som vi hører om stadig vekk, og da spesielt fra mennesker i en maktposisjon ( prester o.l ). Tror ikke det er bra å fornekte alt og la det flaske seg opp. Du merker det kanskje ikke her på kg men Norge er i ferd med å adoptere det samme forholdet til sex og nakenhet som USA. Vold og krig og slik er selvfølgelig helt greit, men sex er fy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_wondergirl_* Skrevet 2. januar 2010 #95 Del Skrevet 2. januar 2010 Vel, det skrives mye om hva som er nasturlig og ikke.... Munnen er vel til å spise/drikke med samt puste??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #96 Del Skrevet 2. januar 2010 Ehm ... Her er du inne på noe vesentlig. Hva er det du driver med i denne tråden da? Kaller ikke du andres preferanser for ekle? Er ikke det å dømme? Hvorfor skal du bli behandlet anderledes enn du behandler andre selv. Jeg oppfatter det som ekkelt. Det er jo helt tydelig at andre oppfatter det som noe deilig og fint. Det er det jeg ikke selv kan forstå, ettersom jeg aldri har hatt den minste trekning mot dette, i motsetning til en del andre seksuelle påfunn. Og det er vel akkurat like trangsynt å trekke en forhastet konklusjon om å betrakte meg som trangsynt, konservativ og redd for å miste kontrollen som noe annet tiltenkt faktum om meg...?? Hva andre gjør blåser jeg nå en lang mars i, men for meg er det å høre om andre sine oppfatninger mye mer interessant enn å lese tråder om hvor man kan få kjøpt strikker til sylteglass. Men jeg vet jo også hvor lett det er å trekke forhastede konklusjoner her på nettet, og også at det finnes et visst antall mennesker av alle aldre og av alle typer her ute. Om ingen interesserer seg for en tråd så forsvinner den av seg selv, og i motsatt fall så blir det vel noen innlegg og betraktninger ut av den, som også kanskje kan åpne øynene for noen som har lurt på slike ting selv, være seg hvorvidt det er "normal", eller ei. Men, tilbake til tema; analsex er uansett ikke min ting, og jeg forstår det så absolutt ikke, men jeg kaller ingen som gjør eller liker det for en idiot eller slike ting. Men jeg forstår heller ikke hva det har i et heterofilt forhold å gjøre. Men, altså helt uten å rakke ned på de som mener noe annet enn meg. Det var dagens forsvarstale! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 2. januar 2010 #97 Del Skrevet 2. januar 2010 men jeg kaller ingen som gjør eller liker det for en idiot eller slike ting. Hehe, men du har ingen problemer med å kalle dem homofil? Selv om du ikke har noen forutsetninger for å kalle dem det, annet enn at _du_ ikke forstår hvorfor andre liker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 2. januar 2010 Hehe, men du har ingen problemer med å kalle dem homofil? Selv om du ikke har noen forutsetninger for å kalle dem det, annet enn at _du_ ikke forstår hvorfor andre liker det? Å kalle noen som gjør det for homofile, og å si at jeg har tenkt tanken om at det kan ligge noe der er ikke helt det samme, spør du meg. Det er stor forskjell på å konkludere og å gjøre seg tanker om noe, noe denne tråden i seg selv kanskje kan opplyse noe om..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 2. januar 2010 #99 Del Skrevet 2. januar 2010 Gjør ikke du?! :ONei, ikke sammenlignet med skjeden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 2. januar 2010 #100 Del Skrevet 2. januar 2010 Du merker det kanskje ikke her på kg men Norge er i ferd med å adoptere det samme forholdet til sex og nakenhet som USA. Vold og krig og slik er selvfølgelig helt greit, men sex er fy.Kan du tolerere at andre mennesker ikke har noen som helst interesse av andre mennesker sitt sexliv/sine nakne kropper, og derfor ikke ønsker å se noe av det i det offentlige? Og vold/krig er ikke greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå