Gå til innhold

sæd

Gjest Gjest_nysgjerrig_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet

jenter: liker dere el blir dere opphisset av at han spruter sæden sin i ansiktet deres el andre steder på kroppen din ,el gjør du det bare for å glede ham?leker du litt med sæden etterpå? har litt lyst å spørre kona mi om jeg kan få lov men tørr ikke! er redd hun syns jeg er pervers! hva syns dere? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del tenner ikke på det og synes sæd er ekkelt og slimete. Jeg tror også at det er veldig få jenter som liker å bli spruta på, men mange går med på det pga at det gleder å glede andre. Hadde aldri synes at en sexpartner hadde vært pervers for å foreslå det, det er tross alt en veldig ting å gjøre i senga. De fleste jeg har vært til sengs med har foreslått spruting. Men jeg skjønner at du kvier deg, det er jo tross alt kona di og det ville være fornedrende om hun fant deg pervers.

Til sist vil jeg bare si at det virker som om du og kona di ikke har så lett for å prate om sex og hva dere har et ønske om å prøve ut i senga. Hadde kanskje vært en ide at du brøt isen med si at du ønsker dere kunne være mer open mot hverandre om hva dere tenker om sex og hva dere vil ha..

Skrevet

Ansiktet er helt uaktuelt, men ellers så syns jeg det kan være ganske så opphissende ! Du kan jo bare prøve, prøv på magen eller ryggen, alt etter som :gjeiper: så ser du jo fort reaksjonen, å begynne med ansiktet kan jo gjerne være litt drastisk. Hadde min samboer spurt meg om det før han gjorde det første gangen så tror jeg ikke at jeg ville gått med på det. Det er ikke alltid man vet hva man tenner på før man prøver, det er en erfaring jeg har gjort.

Om du prøver og du merker at hun ikke liker det, for det merker du fort, så sier du bare "beklager det var ikke meningen, jeg skal fjerne det med en gang" så er problemet løst og du slipper å lure lengre..

Skrevet

Ja, jøss, bring it on. Syntes det er utrolig opphissende å bli spruet på. Over alt egentlig også ansiktet.

Spør om hun har noen fantasier du kan oppfylle for henne ( hun har sikkert noen hun også) Så kan jo du fortelle henne om dine....

Lykke til!!

Gjest Gjest_Jente24_*
Skrevet

Jeg ELSKER å bli sprutet på,spesielt i ansiktet:) Liker å leke med sæden etterpå,smører den gjerne ut i ansiktet og lippene,eller dytter alt inn i munnen og svelger!

Jeg liker også når han spruter meg andre steder på kroppen,men ansiktet er en favoritt ;)

Spør hun,det er ikke sikkert hun syns det er ekkelt :)

Skrevet

Jeg blir ikke opphisset av det, men det gjør meg heller ingenting. Helt greit liksom.

Spør henne du. ;)

Skrevet

mhm.. kan funke det ;) men for min del må det da inngå som del av et seksuelt "spill" hvor han dominerer og jeg lydig oppfyller alle hans skitne ønsker.. Da kan det være riktig så opphissende, men å mestre denne rollen krever sin mann! Enten ved at han har i seg en naturlig dominans, eller at han er en dyktig skuespiller, og at han mestrer dirty talk. (Kristian Valen hadde f.eks garantert visst råd.. he he,- det var en aldri så liten digresjon..) men disse mennene vokser dessverre ikke på trær. Å bare få en klatt rett i trynet sånn uten at jeg var veeldig kåt og klar for akkurat det er ikke noe særlig.. Spesielt ikke om det treffer i øyet :sur:

Gjest Gjest_gutt28_*
Skrevet

har sugd noen pikker i årenes løp, og digger sæd!

En kveld på en homsesauna, sprutet 7 menn meg i munnen.

Deilig også å kjenne sæden dryppe fra rompa...

Skrevet

Jeg liker å bli sprutet på, overalt.

Skrevet
har sugd noen pikker i årenes løp, og digger sæd!

En kveld på en homsesauna, sprutet 7 menn meg i munnen.

Deilig også å kjenne sæden dryppe fra rompa...

Jeg liker å bli sprutet på, overalt.

:roll:

Skrevet

Så lenge det ikke er i ansiktet kan han sprute meg hvor han vil... Og ja, jeg synes det er opphissende ;)

Han har heller ikke noe lyst til å sprute meg i ansiktet, så det funker jo veldig greit sånn sett ;)

Skrevet

Jeg vet heller ikke om jeg liker det, vi bruker ikke å gjøre det, men hvis han spør om lov så ja.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Tror du trygt kan spørre henne :)

Vi er mange som liker at han spruter utenfor/i ansiktet, en sexy avslutning på sex for min del hvertfall.

Men viktig at du sparer opp litt, han bør ha fyldige, kraftige og mange sprut, ikke særlig sexy hvis det bare renner litt ut.

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Jeg elsker faktisk sæd! Liker både at han kommer inn i meg, i munnen min, i ansiktet og hvor som helst ellers på kroppen! :D Så for meg er det skikkelig turn-on! Nam. ;)

Gjest Ariel Havfrue
Skrevet

Beklager, jeg synes sæd er superekkelt. *grøsse*

Inni skjeden/livmora kan vel gå ann, men utenpå kroppen? Nei takk? Og i ansiktet? Jeg hadde spydd!

Skrevet
Helst ikke i øyet :sprettert:

Hva når han spruter andre steder utenpå da?

Gjest caramiacaramella
Skrevet (endret)

Jeg hadde absolutt ikke syntes kjæresten min var pervers dersom han spurte om han kunne sprute på meg, men jeg synes definitivt du burde spør kona di før du prøver. Det er kanskje sant det en sa lengre oppe at du ikke vet hva du tenner på før du har opplevd det, men jeg ville opplevd det som veldig ubehagelig og ydmykende dersom kjæresten min bare sprutet på meg med vilje uten å spørre om det var greit.

Endret av caramiacaramella
Gjest Ariel Havfrue
Skrevet
Jeg hadde absolutt ikke syntes kjæresten min var pervers dersom han spurte om han kunne sprute på meg, men jeg synes definitivt du burde spør kona di før du prøver. Det er kanskje sant det en sa lengre oppe at du ikke vet hva du tenner på før du har opplevd det, men jeg ville opplevd det som veldig ubehagelig og ydmykende dersom kjæresten min bare sprutet på meg med vilje uten å spørre om det var greit.

Signerer.

Og jeg VET at jeg ikke tenner på det. Jeg tenner ikke på slim eller snørr heller, for meg er det litt i samme kategori.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...