Gjest Cupcakes Skrevet 5. januar 2010 #21 Skrevet 5. januar 2010 Jeg prøver å planlegge litt når det blir så ekstremt som -20. Om jeg vet at jeg skal gå snart så lemper jeg katten ut enten den vil eller ikke. Når jeg da er klar til gå gå ut så er katta veldig klar til å komme inn igjen. sånn gjør vi med pusejenta vår også, funker kjempe fint! og noen ganger når vi åpner døren for henne når hun maser står hun bare i åpningen å stirrer og piler opp i sofaen
mee mee Skrevet 11. januar 2010 #22 Skrevet 11. januar 2010 Min katt er vant å gå ut når jeg skal på jobb, og kommer inn igjen når jeg kommer fra jobb. uansett hvordan vær det er, så NEKTER den å være inne. Eneste minuset er at hvis det har blitt dårlig vær når jeg er på jobb, gjemmer den seg, og kommer ikke hjem igjen før det er blitt fint vær. kan gjerne ta en dag eller to. Og da sitter jeg og har kjempedårlig samvittighet for at jeg slapp den ut. Men den har alltid kommet trygt hjem igjen, og er da ekstra glad for å være inne. Den pleier alltid ha en spesiell betong lukt når den har sovet ute om natten, så den har nok sin faste plass å gjemme seg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå