Gå til innhold

Smerter i korsryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

I de siste 2-3 dagene har jeg hatt veldig vondt i korsryggen,sånn at jeg må konsentrere meg for å reise meg opp,bøye meg,bare å bøye meg for å pusse tenna gjør vondt!Det er akkurat som det "iler" i ryggen,og at ryggen svikter.Det føles låst og gjør vondt, når jeg sitter står og går er det også vondt.Bare når jeg ligger føles det bedre.Det iler også nedover i beina.Særlig når jeg sitter.Jeg føler meg som en krøpling,er det noen som har hatt noe lignende og kanskje vet hva de har hatt?Trenger man kiropraktor til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I de siste 2-3 dagene har jeg hatt veldig vondt i korsryggen,sånn at jeg må konsentrere meg for å reise meg opp,bøye meg,bare å bøye meg for å pusse tenna gjør vondt!Det er akkurat som det "iler" i ryggen,og at ryggen svikter.Det føles låst og gjør vondt, når jeg sitter står og går er det også vondt.Bare når jeg ligger føles det bedre.Det iler også nedover i beina.Særlig når jeg sitter.Jeg føler meg som en krøpling,er det noen som har hatt noe lignende og kanskje vet hva de har hatt?Trenger man kiropraktor til dette?

Dra til legen først og få henvisning til kiropraktor - kan være at du har fått en prolaps og at en nerve er i klem, hvis det er det så blir du sendt hjem med kraftige smertestillende ;)

Skrevet

uff håper det ikke er det jeg har.Det er litt bedre nå,men mest vondt på venstre side.Kanskje jeg har overbelasta ryggen fordi jeg løfter barnet mitt på 2 år mye i løpet av dagen og kanskje løfter feil.Jeg leste på nett at prolaps pleier å gå over av seg selv,og at noen blir operert.Håper det ikke kommer tilbake igjen når/hvis det går over!

Skrevet

Det kan være en hel masse forskjellige ting som har skjedd med muskler og ledd i ryggen, ikke bare prolaps. Gå til legen, som henviser deg videre til rett instans (av og til må du mase litt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...