Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hei, går det an å sende kvitteringer fra legebesøk for 2009 i januar? Eller må jeg skynde meg å gjøre det i Desember for å få det refundert? Håper noen kan svare meg
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hei, går det an å sende kvitteringer fra legebesøk for 2009 i januar? Eller må jeg skynde meg å gjøre det i Desember for å få det refundert? Håper noen kan svare meg Har du frikort da? Det er en frist på 6 mnd fra du var hos lege, sender du inn etter 6 mnd etter får du ingen penger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå