Gå til innhold

Gutters ultimate orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Er det gutter her på forumet, som har opplevd den ultimate, altoppslukende orgasmen som får alle andre orgasmer til å blekne? Feks tanteriske orgasmer! Gamle er dere, hvordan opplevde dere den orgasmen, hva gjorde dere, typer sexs, osv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo en enkel regel som sier at desto lenger du venter på orgasmen dess sterkere blir den. Handler vel om å pirre seg selv litt.

Skrevet

Tja. Har da nesten besvimt i det jeg kom.

Har skjedd noen ganger.

Den "beste" var vel når jeg fikk blackout og kramper i begge beina og falt ut av senga.

Herlig deilig sex men litt feil stilling med mine bein over lengre tid kanskje ^_^

25år btw.

Skrevet

Da må du gå hit:

thetaobums.com

eller til forumet til aneros.com

på aypiste.org sitt forum finner du også en god del.

På de forumene finner du mange menn som har hatt orgasmer som overgår det normale kvinner opplever på det sterkeste. Du finner også flere som faktisk har orgasmer eller orgasmiske fornemmelser nesten hele døgnet også mens de gjør andre ting. Da snakker vi om en form for mere meditativ indre orgasme som vanligvis ikke gir rykninger eler problemer med å fokusere på andre ting men som er enda mere deilig en vanlige saker. Et høyt nivå av meditasjon gjør at sånt surrer i bakgrunnen nesten 24/7 hos en god del folk og at det går ann samtidig som man gjør andre ting blant annet forid konsentrasjonen blir så sterk at man kan gjøre en slags indre multitasking. Bare spør på forumene og se hva slags svar du får.

Skrevet

Jeg tror mye mer på å kunne gi den ultimate multiorgasmen til en for meg herlig kvinne enn å bare la det gå helt fint og flott for meg selv, for det finnes ikke noenting flottere enn å føle at man gir, og at man behersker den kunsten av å kunne gi flott og helt og fullstendig totalt herlig og komplett!! :-)

Skrevet
Jeg tror mye mer på å kunne gi den ultimate multiorgasmen til en for meg herlig kvinne enn å bare la det gå helt fint og flott for meg selv, for det finnes ikke noenting flottere enn å føle at man gir, og at man behersker den kunsten av å kunne gi flott og helt og fullstendig totalt herlig og komplett!! :-)

Jeg tror jeg elsker deg... :fnise:

Skrevet
Jeg tror jeg elsker deg... :fnise:

Får du samme svar tilbake så er du kjempeheldig!! :-))

Skrevet

Enig, men nesten alt fokus i alt som skrives om sex enten det er i bøker eller artikler handler om kvinners orgasme og hvordan gjøre den større. I tillegg så gnåles det i det uendelige om hvor fantstisk mye større orgasmisk potensialle kvinner har en menn, når det er en blank løgn fra kunnskapsløse mennesker. Det er lettere å gjøre 100 tilfeldige menn multiorgasmiske enn å gjøre 100 tilfeldige kvinner multiorgasmiske selv om en god del av kvinnene har en tjuvstart ved å være multiorgasmiske allerede. Jeg synes det er fint at for en gangs skyld rettes fokus på menns orgasmer og hvordan de kan bli større. Det vil jo også lede til at kvinner får den gleden du selv beskriver over å GI den helt store nytelsen. Jeg tror de fleste kvinner som ligger og velter seg i mulitorgasmer menns mannen avgir en liten sprutt som varer i noen få sekunder egentlig har et sterkt savn etter at mannen deres også kunne nyte på et tilsvarende plan. Jeg synes faktisk ikke bare synd på mennene som aldri opplever slike orgasmer, men også på kvinnene som ikke får oppleve hvordan det er å gi så sterk nytelse som bare varer og varer og varer.

Enkleste og tryggeste måten å lære dette på er aneros.com eventuelt å etterhver inkorporere keysound teknikken.

Skrevet
Enig, men nesten alt fokus i alt som skrives om sex enten det er i bøker eller artikler handler om kvinners orgasme og hvordan gjøre den større. I tillegg så gnåles det i det uendelige om hvor fantstisk mye større orgasmisk potensialle kvinner har en menn, når det er en blank løgn fra kunnskapsløse mennesker. Det er lettere å gjøre 100 tilfeldige menn multiorgasmiske enn å gjøre 100 tilfeldige kvinner multiorgasmiske selv om en god del av kvinnene har en tjuvstart ved å være multiorgasmiske allerede. Jeg synes det er fint at for en gangs skyld rettes fokus på menns orgasmer og hvordan de kan bli større. Det vil jo også lede til at kvinner får den gleden du selv beskriver over å GI den helt store nytelsen. Jeg tror de fleste kvinner som ligger og velter seg i mulitorgasmer menns mannen avgir en liten sprutt som varer i noen få sekunder egentlig har et sterkt savn etter at mannen deres også kunne nyte på et tilsvarende plan. Jeg synes faktisk ikke bare synd på mennene som aldri opplever slike orgasmer, men også på kvinnene som ikke får oppleve hvordan det er å gi så sterk nytelse som bare varer og varer og varer.

Enkleste og tryggeste måten å lære dette på er aneros.com eventuelt å etterhver inkorporere keysound teknikken.

Jeg er nok beklageligvis ikke ego nok til å tenke på det hele ene og alene utelukkende på den måten.

Skrevet
Jeg er nok beklageligvis ikke ego nok til å tenke på det hele ene og alene utelukkende på den måten.

Hva betyr dette? Jeg skjønner ikke hva du sier her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...