Gjest Huffsa Skrevet 28. desember 2009 #1 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det noen plass man kan sjekke om man har fått for lite igjen av forsikring etter inbrudd i bil? Har vært inbrudd i bilen, hvor de hadde knust dørhåntaket, ripet døren litt og ødelagt låsen og sentrallåsen. Tenningslåsen var knust, soltaket var ødelagt og de hadde stjålet en cd-spiller verdt 5400kr. Har fått beskjed om at vi får igjen 9500kr - 4000 i egenandel. Vet ikke om dette er med eller uten cd-spilleren, men syntes det høres så lite ut.. Jeg har ikke peiling på slikt da, så kan jo fint være det er mer enn nok penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. desember 2009 #2 Del Skrevet 28. desember 2009 Er ikke bilens skadeomfatning takstert av merkeverksted med tanke på en full reparasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 28. desember 2009 #3 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det noen plass man kan sjekke om man har fått for lite igjen av forsikring etter inbrudd i bil? Har vært inbrudd i bilen, hvor de hadde knust dørhåntaket, ripet døren litt og ødelagt låsen og sentrallåsen. Tenningslåsen var knust, soltaket var ødelagt og de hadde stjålet en cd-spiller verdt 5400kr. Har fått beskjed om at vi får igjen 9500kr - 4000 i egenandel. Vet ikke om dette er med eller uten cd-spilleren, men syntes det høres så lite ut.. Jeg har ikke peiling på slikt da, så kan jo fint være det er mer enn nok penger. Dette hørtes lite ut. Men nå vet jeg ikke hva bilen er verdt da. Har du vært på et verksted med bilen for å få takst på skadene? Hvis ikke, det må du, ellers kan ikke forsikringsselskapet vite hvor mye du skal ha igjen. De bare prøver seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 28. desember 2009 #4 Del Skrevet 28. desember 2009 De så på bilen på NAF, og de skulle ordne med Gjensidige igjen. De som så på bilen. Bilen skal ikke repareres, skal bare ha pengene for skadene. Har vært mye tull med motoren, skulle egentlig fikses, men da det ble inbrudd og enda mer må ordnes så ble det nok tull, så den selges som delbil/vrakes i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 28. desember 2009 #5 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er foresten en 92-VW Golf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 28. desember 2009 #6 Del Skrevet 28. desember 2009 Har fått beskjed om at vi får igjen 9500kr - 4000 i egenandel. Vet ikke om dette er med eller uten cd-spilleren, men syntes det høres så lite ut. Jeg synes det høres lite ut. Men du får uansett igjen mindre dersom du skal reparere skaden selv framfor å fikse den på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå