miss daisy Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Trenger tips til noe enkelt å greit å servere når en venninde eller to stikker innom. Jeg spiser ikke chips å slikt så det har jeg ikke i hus, men baker nå og da, så jeg har alltids boller/ skoleboller/ kanel i svingene i fryseren, som jeg kjapt tiner å serverer. Hadde vært kjekt med noe nytt, er det noen som har noe tips?
Alladin Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Ost og kjeks. Grønnsaker og dipp. Dette synes jeg er veldig godt.
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 åh, jah. Ost og kjeks er veldig bra! Brie er fantastisk god :D Spesiell og mild på samme tid Jeg er ikke superglad i rødvin til det, men ripssaft var overraskende passende.
miss daisy Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2009 Grønnsaker + dipp hørtes spennende ut! Hvilke type grønnsaker bruker dere og hvilke type dipp? Snittes grønnsakene og settes i glass da?
Alladin Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Gulrøtter, agurk, stangselleri er noen av mine favoritter. Som dipp bruker jeg holiday blandet med lettrømme. Kutter disse opp i passe deler og legger de i en skål med litt vann. Ååååå hva jeg fikk lyst på dette nå
Kanutten Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Jeg synes med godt pålegg på er godt, og ekstra godt når man får det servert borte liksom.
miss daisy Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg synes med godt pålegg på er godt, og ekstra godt når man får det servert borte liksom. Med godt pålegg på hva?
Skybert Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Hei, Jeg pleier å lage tzatziki selv. Er utrolig enkelt, og veldig godt. Kan da dyppe grønnskaker (bra tips nevnt allerede), jeg liker også paprika. Grønnsaker og dip Er alltid en kjempe hit. Den blir tom mye raskere enn chips bollen. En annet tips er bruchetta.. Lykke til =)
Kanutten Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Med godt pålegg på hva? Oi, unnskyld, gikk litt fort i svingene her. Jeg mente da rundstykker med godt pålegg på. Eller godt brød.
Øs pøs Skrevet 29. desember 2009 #10 Skrevet 29. desember 2009 Jeg prøvde meg på grønnsaker og dip en gang i tillegg til potetgull ol. Potetgullet sto omtrent urørt Ellers er brownies veldig populært, og wraps med laks eller spekeskinke.
miss daisy Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2009 Takk for tips alle sammen Skal jammen prøve meg på grønnsaker og dipp, hørtes friskt og godt ut. Bruchetta var også et godt tips, det så veldig godt ut! Tzatziki kan vel brukes istedenfor dipp, så frisk og god ut! Flere tips mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Noe enkelt tapasaktig som focaccia (kan ha i fryseren), litt spekeskinke, saltkokte amandinepoteter med aioli, litt oliven i en skål. Eller en god salat med kylling i, med pasta, creme fraiche, pesto og gode grønnsaker, f.eks. Blåskjell i hvitvin og hvitløk, eller thaikryddere, eller smaksatt med indisk karri, eller med italienskinspirert tomat- og urtetilbehør, godt brød til
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Reker, loff, majones, sitronbåter, evt også salatblader og avocado eller mango.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå