pantera Skrevet 28. desember 2009 #1 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Har bestemt meg for å lage en treningsdagbok for å få bedre innsikt i hva jeg putter i meg og hvordan jeg trener. Det viktigste for meg er å komme i bedre form - få bedre kondisjon og bli sterkere. Men å bli litt slankere sier jeg heller ikke nei takk til! Slik ser det ut for tiden: Høyde: 165cm Vekt: 59kg BMI: 21,7 Så nå blir det spennende om jeg kan klare å få en sprekere og sunnere kropp Endret 29. desember 2009 av pantera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantera Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 28. desember 2009 Har for tiden ikke så mye tid til overs til trening, så hvis det skal trenes blir det hjemme. Har et pilates-program og en ergometersykkel som jeg bruker, og ellers blir det litt tur. Uke 53 Mandag: Mat Frokost/lunsj: 1 skive, 1 stort glass melk Mellommåltid: yoghurt og noen twistbiter Middag: Crispies (noe fiskegreier), salat og ris. Spiste en liten porsjon, var ikke så sulten i dag Trening 30 min på ergometersykkel, også blir det vel en tur med hunden senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantera Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 29. desember 2009 Oi, jeg glemmer jo nesten at jeg har denne dagboken. I dag har det vært en del utskeielser, ikke så lurt å starte en treningsdagbok i romjulen Treningsøkten i dag var litt vanskelig, har ikke trent så mye i det siste på grunn av mangel på tid, så var lite bevegelig i dag. Uke 53 Tirsdag Mat Frokost/lunsj: 1 skive med ost, yoghurt Middag: En burger på burgerking før kino Snacks: Popcorn og noen få biter sjokolade på kinoen Trening Pilates 25 min I dag har jeg ikke vært så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå