Gå til innhold

panteras treningsdagbok


pantera
 Del

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å lage en treningsdagbok for å få bedre innsikt i hva jeg putter i meg og hvordan jeg trener. Det viktigste for meg er å komme i bedre form - få bedre kondisjon og bli sterkere. Men å bli litt slankere sier jeg heller ikke nei takk til!

Slik ser det ut for tiden:

Høyde: 165cm

Vekt: 59kg

BMI: 21,7

Så nå blir det spennende om jeg kan klare å få en sprekere og sunnere kropp :jepp:

Endret av pantera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har for tiden ikke så mye tid til overs til trening, så hvis det skal trenes blir det hjemme. Har et pilates-program og en ergometersykkel som jeg bruker, og ellers blir det litt tur.

Uke 53

Mandag:

Mat

Frokost/lunsj: 1 skive, 1 stort glass melk

Mellommåltid: yoghurt og noen twistbiter :sjenert:

Middag: Crispies (noe fiskegreier), salat og ris. Spiste en liten porsjon, var ikke så sulten i dag

Trening

30 min på ergometersykkel, også blir det vel en tur med hunden senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg glemmer jo nesten at jeg har denne dagboken. I dag har det vært en del utskeielser, ikke så lurt å starte en treningsdagbok i romjulen :ler: Treningsøkten i dag var litt vanskelig, har ikke trent så mye i det siste på grunn av mangel på tid, så var lite bevegelig i dag.

Uke 53

Tirsdag

Mat

Frokost/lunsj: 1 skive med ost, yoghurt

Middag: En burger på burgerking før kino :nei:

Snacks: Popcorn og noen få biter sjokolade på kinoen

Trening

Pilates 25 min

I dag har jeg ikke vært så flink :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

×
×
  • Opprett ny...