Gå til innhold

30 års gave til min kjære


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei hei

jeg vil gjerne gi min kjære en opplevelse i 30 års gave..

kanskje ta han med et sted..

noen som har tips?

noe som skjer, et sted å dra (i Norge/Sverige; kjøreavstand fra Oslo)

det er først i desember (så jeg vil gjerne unngå "julebord-steder")

tar gjerne i mot mer tradisjonelle gavetips også..

på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke spa-weekend en mer passende gave til jentekjærester? Samboeren min hadde ledd seg ihjel hvis jeg hadde kjøpt noe sånt til ham.

Hva med vinsmakingskurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke spa-weekend en mer passende gave til jentekjærester? Samboeren min hadde ledd seg ihjel hvis jeg hadde kjøpt noe sånt til ham.  

Hva med vinsmakingskurs?

Det er smak og behag, kjære kalas. Det er forskjell på menn vetdu. Da jeg var på spa tur med min mamma, da så vi mange par som koset seg sammen. Det er en glimrende mulighet til å pleie kjærligheten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.

Kom til å tenke på min venninne som tok med kjæresten på overraskelsestur. Han skulle ta med pass, og pakke en koffert.

Da de sto på Grademoen og ventet, så han på tavla og sa fleipete: "he he, vi skal sikkert til Røros!" :sjarmor: (Det var det fjerneste i hans tanker)

"Ja." :o var det hun kom med. Og han brukte mye tid på å forklare at det ikke var vondt ment osv. :oops: (Sleivkjeften!)

Men de hadde hatt en fin weekend, noe helt annet, og koselig. Og Røros i desember!!! :hjerter: Kaldt, men sikkert romantisk julestemning. Finnes sikkert flotte hoteller der også (det aner jeg ikke noe om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for tips!

vinsmakekurs var en god ide (helt hans stil!), men spa tror jeg ikke ville falle i smak ;) Røros var vi nettopp... men ellers var det en bra ide!

flere tips mottas fremdeles med takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...