Gå til innhold

Noen som var alene i jula?

Fremhevede innlegg

Gjest negasjon
Skrevet

Jeg har vært alene en gang og det medførte til at jeg ikke feiret jul på mange år. Jeg var sammen med en mann from hell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Regner med at dere som var alene og virkelig likte det, har dårlig erfaring med jula. Dårlige familieforhold, osv.

Niks, bra familieforhold og ingen spesielt dårlige erfaringer. Men har altfor lang vei til familien til at jeg orker reise på denne årstida så da pleier jeg gjøre det beste ut av det. Og jeg har det vanligvis koselig om jeg er alene (selv om det skar seg litt i år).

Skrevet

Jeg har aldri vært alene i hele julen, men et par ganger har jeg bare feiret julaften med familien og vært alene resten av julen, mens mamma har vært hos kjæresten sin. Jeg har da heller villet være alene enn å sitte sammen med de to turtelduene og hele tiden bli påminnet hvor single jeg var... Men jeg syntes det var stusslig å være alene i flere dager i strekk og bare spise julemat en dag i julen. Så nå er jeg glad for at jeg har blitt en del av familien til samboeren min, som er mye flinkere til å invitere til selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...