Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei =) Jeg er ei jente på 18 år som har vert kvalmen og svimmel i flere dager nå. Må spy minst 2 ganger dagen, og har hatt feber og hetetokter. Dette starter for ca 5 dager siden. jeg tenkte at jeg kanskje var blitt syk, og tenkte ikke mer over det. men etter ett par dager fikk jeg også ekstreme smerter i livmoren. jeg kjenner også en slags stikking på høyre side av livmoren. Jeg er enda ikke blitt bedre og dette har vart i ca 5 dager nå. Noen som har en anelse om hva det kan være? Har jeg bare fått omgangsyken eller burde jeg oppsøke doktor? Jeg går på p-piller, men har gjort det i flere år, så jeg tror ikke at de kan ha noe med smertene å gjøre.
Gjest Vampen Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Hei =) Jeg er ei jente på 18 år som har vert kvalmen og svimmel i flere dager nå. Må spy minst 2 ganger dagen, og har hatt feber og hetetokter. Dette starter for ca 5 dager siden. jeg tenkte at jeg kanskje var blitt syk, og tenkte ikke mer over det. men etter ett par dager fikk jeg også ekstreme smerter i livmoren. jeg kjenner også en slags stikking på høyre side av livmoren. Jeg er enda ikke blitt bedre og dette har vart i ca 5 dager nå. Noen som har en anelse om hva det kan være? Har jeg bare fått omgangsyken eller burde jeg oppsøke doktor? Jeg går på p-piller, men har gjort det i flere år, så jeg tror ikke at de kan ha noe med smertene å gjøre. Det kan kanskje være lurt å ta en graviditetstest? Bare for å ha sjekket det liksom.. For kvalme og smerter i livmor er ganske vanlige symptomer. Det kan selvfølgelig være noe annet også, men det er sansynligvis det første legen vil gjøre om du drar dit, bare for å ha utelukket det.
Wildy Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Ta en tur til legen. Det er bare der du akn få en sikker diagnose.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå