Gå til innhold

Estellas verden


Fluffe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg er en 22 år gammel jente med ganske sterke meninger. Daglig opplever jeg drittslenging og nærmest mobbing og trakkasering for mine meninger. Men det bryr jeg ikke med så mye om.Jeg liker å si fra at jeg ikke liker det....men ikke tro jeg ikke sover om natta. hehe. Jeg er en jente som har tatt ett stannpunkt i livet mitt om at jeg ikke ønsker meg barn. Da håper jeg folk kan respektere dette og slutte å komme med fjåsette kommentarer om at jeg garantert vil ha det seinere. Alle mennesker er ikke ment for å ville ha barn, jeg er en av de og typen min støtter meg 200%

Hverdagen min består av jobb og min fantastiske forlovede. 29 desember skal vi se på golden retriver valp og jeg gleder meg enormt. Har vokst opp med to fantastiske hunder som har vært en stor del av livet mitt og som har fått all minn oppmerksomhet så lenge de bodde hos meg. De flyttet desverre fra meg for en del år siden da min mor og hennes daværende type gjorde slutt.Ellers sitter jeg hjemme og spiller med typen i og med at alle vennene mine bor en time unna meg. Jeg flytta til typen min så jeg slapp å måtte pendle til han. Det hadde blitt dyrt til slutt.

Jeg kommer til å skrive om mye om det å få en valp og mine tanker rundt det og hvordan ellers jeg føler livet går :) sikkert ikke noen som vil lese. men da har jeg ihvertfall noe å se tilbake på...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaja. er ikke så mye å si om dagen i dag . jeg er syk og må tvinge meg på jobb. i morgen skal jeg og min kjære se på valpen og jeg gleder meg noe enormt.

ahr forresten bestil hundebånd og hundelenke med lys sånn at man syntes i mørket uten at det må skinne lys på båndet. viktig med sikkerhet

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. ble desverre ikke noe titting på valp i dag forde andre kullet dems ble født. Kan jo mildt sakt si at jeg er skuffa over hele dagen. Glede seg i 3 uker så plutselig få denne besjeden.Nå må jeg minimum vente en uke før jeg har fri fra jobb til å kunne dra og det blir en laaaaang uke.

I tilegg har jeg fått feil premie fra en konkurranse. hadde vunnet mobil ,men de klarte å sende en radio. sukk

livet skal vist ikke alltid være enkelt.

håper dere der ute får en flott dag ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. Idag har jeg og min kjære vert å sett på golden rettriver valp. De var så utrolig nydelige. Hadde ikke sjans til å velge ut noen valp,så det blir rett og slett noe vi gjør når vi skal hente henne. De virket overhode ikke noe redde og alle 9 stk kom og nærmest overfalte meg med kjærlighet og lekebiting når jeg kom inn. Moren til hundene virket sliten . Men det er jo forstårlig. Hun kom og hilste på oss og var en ganske velloppdragen hund. Jeg ser virkelig frem til å få med en hjem. Den skal få all den kjærligheten den trenger og den skal ikke være redd for å bli dytta ned på rang stgen forde det kommer unger inn i bilde(vil ikke ha unge uansett). Kommer nok til å skaffe oss en hund til om 2-3 år. Ingenting er mere koselig enn ett familieliv med hunder og en fantastisk kommende mann

godt nytt år forresten. nyttårsaften ble brukt til å jobbe og sløve hjemme

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

oj oj oj. snart skjer dte noe på hundefronten. vår oppdretter skal begynne å levere fra seg valpene allerede til helga og vi håper vi får være en del av de som får hente de da. hadde passet meg utrolig godt for da har jeg en ukes fri i tilegg til første uka i februar. jeg gleder meg og klarer ikke å tenke på noe annet. for meg er dette livets største øyeblikk på lik linje med bryllup med den man elsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akuratt nå sitter jeg å vurderer om jeg gidder å skrive mere dagbok. får en stygg følelse at man må ha unger eller være gravid for at folk i det heletatt skal gidde å lese...men men

i dag har jeg fri og typen og jeg skal valpe sikkre huset. det vil si fjerne ledninger som ligger fristende til å bli tygd på, fjerne farlige ting,lage en skikkelig plass til den lille, rydde,støvsuge og gjøre alt klart til den lille golden rettriveren skal komme til oss på søndag. dette blir vell en av de største dagene i livet mitt, eller som min kjære sa. Nå begynner en ny epoke av livet vårt jenta mi.

Blir spennende å se hvordan de kommende dagene med valpen blir. Om den er redd oss, eller om den kommer til å bli husvarm fort. Har kjøpt masse leker til den som den skal få kose seg med og alt mulig bånd som skal sørge for den får ett bånd som passer den. tviler på bilselen jeg har kjøpt kommer til å passe når vi henter den,men det får tiden vise...gleder meg like mye som de som er gravide og har planlagt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

f055.gif Jeg vil lese om hunden din! :jepp: Jeg skal også få meg hund s030.gif Gleder meg helt enormt! Blir ikke før om et halvt år,så jeg må smøre meg dem tålmodighet :sukk:

Til slutt må jeg si:

001.gif008.gif019.gif002.gif021.gif022.gif013.gif006.gif019.gif006.gif019.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta den lille jenta mi på søndag og har ikke helt fått oppdatert dagboka mi. Hehe. Veien hjem tok ca to timer og eneste gangen hun våknet var når vindusviskerene ble slått på, ellers sov hun hele veien hjem uten å måtte på do. Hjemme var alt veldig skummelt og hun ville helst bare være ved meg siden det var meg hun hadde sittet på fanget til. Etterhvert ble hun litt mere husvarm. Natten gikk egentlig ganske bra. Hun peip litt og typen la seg ned på en annen hundeseng og sovna siden av henne(hihi). Hun hadde noen ut turer så klart på natten men jeg var helldig og typen tok seg av de. Mandagen gikk på å prøve bånd, utforske litt i huset og bli mere kjent med mamma og pappa.. vi er litt ellendige på å lese når hun måtte ut så mandag og tirsdag var egentlig en stor katastrofe når det gjald å trene på å gå på do ute og ikke inne. Vi innrømmer selv at vi ikke var så flinke. Var forresten en tur i en dyrebutikk på tirsdag der hun fikk velge en leke selv og den har blitt en stor hitt.

Onsdag: hun våkner kl 6 etter en hel natt med søvn og ingen uhell..flinke jenta. Hun kom bort til senga for å komme opp til meg. Jeg løftet henne opp og sovnet med henne i armene mine. Tre timer med ekstra søvn gjorde susen. Når hun våknet ble det frokost og litt lek og lufting. Hun begynner å forstå sitte ordet. Seinere så har vi vært en del timer hos broren min som bor 1,5 timer unna. Der fikk hun leke med en voksen golden rettriver og en katte . Hun ble ganske sliten og trengte litt søvn mellom lekingen. Broren min og svigerrina mi koste seg utrolig masse med henne. til og med lufta henne for meg. hehe

fortsettelse følger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har lille hunden min vært skikkelig pøbel. hun bjeffer og bjeffer og bjeffer når hun ikke får det som hun vil. hehe. tenkte jeg skulle lese litt på forumer for å se hva jeg kan gjøre. Merker hun har litt tennåringsdager fortiden. Biter i båndet, spiser meg nærmest opp og klikker i vinkel hvis hun ikke får det som hun vil. Men hun er nydelig da. Akuratt nå sover hun i senga vår. Desverre har hun lært seg å gå i trapper, noe som IKKE er bra for en valp. Hun har til og med lært seg å hoppe ned og opp i senga. Ikke så fult så glad for det kan jeg si. Vil helst ha kontroll så jeg kan bære henne opp og ned.

Fortsettelse følger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...