Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hvordan få bort blåmerker raskest mulig? Har et på størrelse med en klementin på kneet, et lite på halsen og et kutt og et blåmerke på det ene øyet. Det er mørkelilla på selve øyelokket, og litt oppovnet. Hvor lang tid tror dere det kan ta før det ikke vises på godt?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 vanskelig å si hvor lang tid det tar,men du kan kjøpe noe på apoteket å smøre på,husker ikke hva det heter.
Marikke Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Ikke direkte et svar på spørsmålet ditt, men: Hvis du har lett for å få blåmerker, kan det hjelpe å drikke mer melk, evt spise mer yoghurt o.l.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 huridoid heter kremen mot blåmerker.blåmerker kan også skyldes medisiner eller rett og slett slåsskamp..i hvertfall når du også har et kutt på det ene øyet..
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 ikke slåsskamp, snubla borti noe pga høye heler og speilblank bakke. er veldig skjemmende og har ikke mulighet for å dra til apoteket før jobb. hjelper det å ise det ned?
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 det er nok litt seint å ise det ned nå.du får prøve med masse sminke
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Derfor det lønner seg å kle seg etter været Høye hæler + glatt = knall og fall (og masse god underholdning for oss andre). Du får prøve sminke over det, eineste tipset eg kan gi deg. Lykke til med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå