Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #41 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor skal ikke vi jenter også få noe å se på? Få se på litt rumpe og pikk! Vi viser jo pupper og rumpe hver eneste dag!
Gjest Stor og naturist Skrevet 6. januar 2010 #42 Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor skal ikke vi jenter også få noe å se på? Få se på litt rumpe og pikk! Vi viser jo pupper og rumpe hver eneste dag! Liker å sole meg naken. Og saken min er ikke blant de minste. Og når det er varmt blir den ennå større. Ser nesten ut som den er halvstiv, når den henger ned langs siden. Får mange blikk av damer når jeg spaserer bortover stranden. Men smiler tilbake jeg. Litt vanskelig når den herlige jæresten min skal kysse og klemme på meg hele tiden på stranden. Tro hun gjør det for at den skal strekke seg helt ut. Og det har den da gjort noen ganger. Men da er det bare over på magen. I Frankrike, som vi har vært noen somre; er det ingen som bryr seg. Kjærestepar på kjærestepar ligger der med den i full størrelse uten at noen bryr seg så veldig.
Gjest Gjest_Munchkin_* Skrevet 6. januar 2010 #43 Skrevet 6. januar 2010 Gutter i trange jeans.. Bul.. Hot stuff! Det er utrolig tennende! Så jeg mener at du ikke skal legge skjul på det, for det er helt naturlig og..ja..pirrende. Du har noe å vise fram og være stolt over akkurat som jenter med store pupper har noe å vise fram og være stolt over.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 6. januar 2010 #44 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg ville ikke sett på det som ille at jeg ser at du har en klump i buksa. Det negative er at det kanvirke som du vil skryte av den eller fremheve den. Men hvis du er sjenert og ikke virker over cocky er det ikke noe problem. Bare kult at buksa "fylles ut"
Skyld Skrevet 6. januar 2010 #45 Skrevet 6. januar 2010 Hadde ikke brydd meg om jeg treffer på en fyr med en merkbar bul i buksa Men jeg legger sjeldent merke til slikt.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #46 Skrevet 7. januar 2010 Hvor stor er i den slapp? Hvor stor blir den i halvslapp?
Gjest TS Skrevet 8. april 2010 #47 Skrevet 8. april 2010 jeg må nesten ta opp igjen den tråden, pga noe som skjedde.. Jeg prøvde for første gang å ta på meg et par år gamle blå olabukser igjen, som nå er blitt litt trange, men ikke veldig. bare at de sitter godt, og jeg må dra løst i de for å sagge dem litt, som jeg og gjorde..(jeg er blitt litt kraftigere, også har utstyret vokst siden da.) Siden jeg skrev her sist har jeg kjøpt meg et en svart, litt stiv bukse som er litt løsere enn den her. det har gått greit. jeg har merket noen blikk, men det er av venner som har sett litt overraska ut, men fort har sett bort igjen. men har den blitt halvstiv har jeg gjømt meg, eller den, på en eller annen måte. jeg har en forholdsvis lang jakke, så det går jo greit. når man i tilegg blir nervøs og siden det har vært ganske kaldt, så krymper den jo fort igjen også.. Uansett; jeg tok meg en gåtur for å prøve og bare drite i at den blir halvslapp en gang. iallefall; når jeg nærmet meg et lyskryss og den ble halvslapp, slappet jeg helt av og lot jakka være åpen, selv om det kom en jente i 20 åra på andre siden og ventet på grønt lys hun også. litt før vi møttes på halveien så jeg på henne og så et uttrykk jeg aldri har sett rettet mot meg før. og hun så meg i øynene, så jeg kikket vekk og gikk videre forbi.hun så egentlig litt sjokkert ut, med store øyne som så rett i mine. jeg hadde ikke ventet en sånn reaksjon. trodde at hvis hun la merke til den, ville hun kanskje bare småflire litt, stirre, eller ev. bare ikke reagere noe spesielt på det. den er jo ikke såå stor...? hvis folk reagerer sånn, blir det jo litt drøyt, da. det er ikke nødvendighvis positivt. hadde hun sett meg i skrittet hadde det vært bedre, men det var et blikk rett i øynene som iallefall jeg da tolket negativt. jeg følte meg nesten som en blotter eller noe et øyeblikk.. så noen hadde spurt, og det er vel blitt relevant, så jeg målte og kan jo si at når den blir halvslapp er den fra 18 til 22cm lang, målt fra oversiden, og 14,5 til 15,5 rundt. det varierer litt, men tror den var mot det større når jeg gikk over lyskrysset. noen som har en formening om hva hun mente med det blikket? mest av alt var det vel uttrykket i ansiktet. det finnes jo mange folk som er større enn meg, men det kan vel kanskje hende at det var fordi hun var ung, og bare har hatt elskere som var litt små der nede? den var jo slapp, hang rett ned og bøyde seg etter benet, men håper hun ikke trodde jeg var opphisset eller noe..? jeg er mest redd for at det var mere " herregud, fins det folk som går rundt sånn?" men hun så jo egentlig ikke sur ut, heller da.. jeg har ikke noen planer om å bruke den buksa (iallefall ikke nå). men det hadde vært greit og iallefall ha muligheten til å normalt trange bukser uten å måtte gjemme meg hver gang jeg går litt langt, og den da veldig ofte blir halvslapp. poenget var jo og eksponere seg, for å skjønne at det ikke var en så big deal, men det funka egentlig litt motsatt.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2010 #48 Skrevet 8. april 2010 Som du sa: hun så ikke ned der engan, du tolker alle uttrykk som om det er penisen din de gjelder...fokuser på noe annet. for alt du ikke vet kan det være hun hadde lyst på deg!
Gjest ts Skrevet 8. april 2010 #49 Skrevet 8. april 2010 jeg la kanskje ikke nok vekt på uttrykket hennes. øynene var sperret opp som hun hadde sett et spøkelse, og hun så på en måte sjokkert og overraska og forundret ut, kanskje og litt skremt. og så meg rett inn i øynene. jeg har aldri sett noen ha noe som i det hele tatt ligner på det uttrykket når de har sett på meg. hvis det ikke var pga. penisen min, så må jeg såfall ufattelig merkelig, eller stygg ut... men det gjør jeg jo ikke. Og jeg vet hvordan det ser ut hvis en jente syntes jeg ser interessant ut og vil ha oppmerksomheten min med blikket. hun her hadde i så fall en veldig merkelig måte å gjøre det på... men det er mulig at det var en reaksjon som det er få som får... og det er jo mange som ikke kommer til å legge merke til det. jaja. til sommern er det jo litt vel varmt å gå med jakke, så da er det vel bare å kaste seg ut i det.. men ikke i den buksa.. det kan lett misforstås. takk for svar iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå