Gå til innhold

velutstyrt og sjenert.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hmm...bul på buksa er vanligvis veldig sexy, men hvis du faktisk har så stor som du beskriver(særlig når den er halvstiv), så skjønner jeg at folk kan reagere på det. Det er absolutt ikke for å være slem, for du høres om som en kjempegrei fyr, men hvis jeg møtte en mann på byen og oppdaget en SVÆR bul i buksa hans så hadde nok det skremt meg vekk. Jeg hadde tolket det som om han hadde stå, og det er ganske creepy når det er en fremmed person du bare har snakket med en liten stund.

Hvis det er et stort problem for deg(høhø. så du hva jeg gjorde der? :gjeiper:), så ville jeg kanskje brukt baggy bukser selv om du ikke er så glad i å gå med det. På den måten skremmer du iallfall ikke jenter vekk. Hvis det er noen trøst, så synes jeg litt baggy bukser er mye finere på gutter enn trange :)

Lykke til!

Akkurat det jeg er redd for, og grunnen til at jeg poster her på kvinneguiden. trenger å vite hvordan ting blir tatt.. Takk!!

stor bul i buksa blir ofte tolket som en full reisning. når jeg sitter pleier den å ligge utover langs benet fordi jeg går. pleier derfor å sitte med beina i kors, eller dra buksa utover slik at den henger nedover i steden for å ligge bortover. når jeg i tillegg er veldig selvbevisst på dette og sjekker om den syns od drar i buksa o. l. for å skjule den, blir det iallefall oppfatta som jeg har reisning. flaut.

og til og med når den er helt slapp er den stor nok til at det kan tas som reisning så det er problematisk hele tida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær redd, de fleste jenter liker en "bul". :kose: Så lenge du ikke går i super trange jeans så virker det ikke som du har lyst til å vise den frem... For det er ikke sjarmerende.

Nei, du må snu tankegangen din og bli stolt av "kameraten" din. Det er mange menn som misunner deg den der. Se på deg selv som heldig som har fått så flott og deilig utstyr :kyss:

Lucky you!

Det er som noen andre nevnte her tidligere også. Jenter med store pupper gjør ingenting for å sjule det. Jeg har store pupper og viser stolt frem "kløfta" mi på sommeren :sminkedokke:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Sett at du er på date med en fyr, og du merker dette at han har en stor penis og litt trange bukser.. Ikke ekle-trange i det hele tatt, men bare sånn litt trange. Er det turn-off?

hovedgreia er at jeg er lei av å gå rundt å skamme meg for noe som burde være en positiv greie..

så altså: bør jeg kjøpe meg litt trangere bukser og slutte å sagge? slutte å sitte med beina i kors når den ligger godt synlig utover benet, etc?

Det er bare positivt dette da...forstår ikke hvorfor du skammer deg over det. Du bør absolutt kjøpe deg trangere bukser og begynne å date jenter!

Skrevet

Kjære trådstarter, den skammen kommer du til å ha så lenge du kamuflerer, skjuler og sjekker og "omorganiserer" der nede. Nøkkelen til å bli komfortabel med egen kropp, er å eksponere seg. Kanskje noen stirrer litt, men alle du treffer innimellom vil venne seg til deg, om de i det hele tatt legger merke til den. Du vil ikke bli oppfattet som cocky fordi ditt vesen og ditt kroppspråk ellers forteller at du ikke er det. Gå med hevet hodet og lev livet ditt som du vil, om du så har en monsterpenis, så er det ikke din "feil" at du fikk den i vuggegave. Høres ut som den er både deilig og sprek, det finnes verre skjebner enn det ;) Gjentar: Måten å bli venner med kroppen på, er å slutte å gjemme den. Ta et råd fra en som brukte år av livet på å skamme seg over "manglende" pupper, og som opererte inn skalkeskul. Skal følge mitt eget råd nå, og møte verden slik jeg egentlig ser ut. Hvorfor skal vi skamme oss over anatomien? Finnes så mye annet å bruke energien til. Klem :)

Skrevet

Synlig bul er bare supersexy:) Og gjør meg til en "kikker", fordi jeg finner det spennende.

Slapp av, og nyt det:D

Skrevet
Jeg tenker personlig veldig lite over det, selv om jeg er flink til å stirre på de nedre delene :P Det er ikke slik at jeg går rundt og tenker "herregud så stor han hadde da, åssen kan han være kåt nå?" Hva med å stirre tilbake på folk? Se om de har noe spesielt ved seg og fokusere på det! Kan kanskje gjøre det lettere også :)

God idè men, blir vel litt vanskelig i starten.. jeg "catcher" jo og de i å stirre på utstyret mitt..

Kjære trådstarter, den skammen kommer du til å ha så lenge du kamuflerer, skjuler og sjekker og "omorganiserer" der nede. Nøkkelen til å bli komfortabel med egen kropp, er å eksponere seg. Kanskje noen stirrer litt, men alle du treffer innimellom vil venne seg til deg, om de i det hele tatt legger merke til den. Du vil ikke bli oppfattet som cocky fordi ditt vesen og ditt kroppspråk ellers forteller at du ikke er det. Gå med hevet hodet og lev livet ditt som du vil, om du så har en monsterpenis, så er det ikke din "feil" at du fikk den i vuggegave. Høres ut som den er både deilig og sprek, det finnes verre skjebner enn det ;) Gjentar: Måten å bli venner med kroppen på, er å slutte å gjemme den. Ta et råd fra en som brukte år av livet på å skamme seg over "manglende" pupper, og som opererte inn skalkeskul. Skal følge mitt eget råd nå, og møte verden slik jeg egentlig ser ut. Hvorfor skal vi skamme oss over anatomien? Finnes så mye annet å bruke energien til. Klem :)

Takk til deg, og! :) og lykke til med eksponering:)

Det du skriver om at måten å bli venner mede kroppen er å eksponere seg, er det jeg på en måte har hatt i bakhodet..; at det er på tide at jeg eksponerer meg. det var vel poenget med dette innlegget og.. må bare vite hva, spesielt jenter syns om det å vise den fram.

på en måte er jeg jo stolt av den og.. men det er en rar stolthet..

Skrevet
God idè men, blir vel litt vanskelig i starten.. jeg "catcher" jo og de i å stirre på utstyret mitt..

det er noe rart med det tastaturet her, så det hender jeg skriver ting som er forståelige.. det jeg mente er at jeg kan stirre tilbake på de, og gjøre det som om jeg cathcha de i å stirre på utstyret mitt.... haha, liksom..

Skrevet

De fleste menn klarer vel å kle seg så den ikke blir påfallende :)

Skrevet
De fleste menn klarer vel å kle seg så den ikke blir påfallende :)

Ja, men I mitt tilfelle vil det si at jeg kun kan gå i sagga olabukser som er for store. skal jeg gå i dressbukser o.l. må jeg pakke den inn under rompa.. noe som kan være bli veldig ubehagelig.

poenget er; er det verdt det? hvorfor skal jeg bruke så mye energi på å gjømme en naturlig del av kroppen min?

Skrevet
Ja, men I mitt tilfelle vil det si at jeg kun kan gå i sagga olabukser som er for store. skal jeg gå i dressbukser o.l. må jeg pakke den inn under rompa.. noe som kan være bli veldig ubehagelig.

poenget er; er det verdt det? hvorfor skal jeg bruke så mye energi på å gjømme en naturlig del av kroppen min?

Tror muligens du er ute og fisker litt her. Har da sett storvokste menn som kler seg helt vanlig uten at det synes noe særlig utenpå. Det er i det hele tatt veldig sjelden man legger spesielt merke til noe slikt hos en mann, om man ikke går inn for det da. :gjeiper:

Tror nok de fleste kvinner ikke er så oppmerksom på dette som du kanskje tror.

Skrevet
Tror muligens du er ute og fisker litt her. Har da sett storvokste menn som kler seg helt vanlig uten at det synes noe særlig utenpå. Det er i det hele tatt veldig sjelden man legger spesielt merke til noe slikt hos en mann, om man ikke går inn for det da. :gjeiper:

Jepp jeg fisker, jeg. men det er etter et ordentlig svar på et spørsmål. Og etter å diskutere noe jeg ikke føler jeg kan snakke med andre om, og som jeg aldri har diskutert med andre.

Du sier at kvinner ikke ser noe særlig på utstyret til mannen, fint. det er et synspunkt:)

Skrevet
Jepp jeg fisker, jeg. men det er etter et ordentlig svar på et spørsmål. Og etter å diskutere noe jeg ikke føler jeg kan snakke med andre om, og som jeg aldri har diskutert med andre.

Du sier at kvinner ikke ser noe særlig på utstyret til mannen, fint. det er et synspunkt:)

Jepp, og hvis en mann har en noenlunde normal og anstendig påkledning så er det meget sjelden man legger merke til at noe er digert. Mulig ting ser større ut der ovenfra? Hehe. Slutt å bekymre det over dette, og gå med normale klær.

Skrevet
Problemet er også at det er unormalt å se tydlige konturer av penis i hverdagen.. skal det være noe er det i såfall en bul. ikke noe som henger halvveis ned til kneet på et langt lår.

Takk!

:lur:

Ikke gjem deg, er mitt tips. Det blir ofte sånn at jo mer noen prøver å skjule noe, jo mer tydelig blir det.

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg har løst dette problemet med å gå med for store bukser litt nedpå ræva det siste året.. Men det irriterer meg litt, fordi min klesstil kler ikke store bukser. I tilegg burde jeg ikke gå rundt å skjule kjønnsorganet mitt. det har noe med holdning over egen seksualitet å gjøre..

jeg liker egentlig litt trangere bukser, sånn stilmessig. Og ikke i det hele tatt de nye buksene jeg har kjøpt det siste året.

Jeg har også prøvd å "pakke den inn" under rumpa i tettsittende boksere, men det er ubehagelig og fører ofte til at jeg setter meg på den, eller det klemmer etc.

hvorfor spørre her? vanskelig tema, og lurer på hva jenter mener om dette.

Hvis den blir sånn halvstiv, noe som gjerne skjer veldig ofte(peniser lever sitt eget liv), blir den tjukk som en agurk og lang som en stor banan, og henger der og dingler mens jeg går.. I tilegg er den naturlig litt utover stående, så med normalt trange bukser synes den godt.

Sett at du er på date med en fyr, og du merker dette at han har en stor penis og litt trange bukser.. Ikke ekle-trange i det hele tatt, men bare sånn litt trange. Er det turn-off? Jenter har det med å legge skjulte meninger i alle ting, og jeg er redd for å bli tatt som en cocky fyr som liker å vise fram utstyret sitt. Noe jeg så langt derifra er..

Hva med hvis du var sammen med en som hadde det sånn? ville du fåretrukket at han hadde "pakka den inn", elle gått i store bukser?

hovedgreia er at jeg er lei av å gå rundt å skamme meg for noe som burde være en positiv greie.. Føler meg som sjenerte jenter med store pupper, baggy gensere og lut rygg.

Det har noe med å utstråle positiv seksuell energi og være stolt over den du er å gjøre.

så altså: bør jeg kjøpe meg litt trangere bukser og slutte å sagge? slutte å sitte med beina i kors når den ligger godt synlig utover benet, etc?

Hvorfor skjule at du er DEILIG ? Skulle tro du ville få mest bare positiv oppmerksomhet fra de " rette type " damene som er noe for deg eller liker deg . Og de som ikke liker det de ser, kan se en annen vei -de er ingenting for deg uansett om de ikke liker det de ser og ikke noe tap å gå glipp av . Vær deg selv og kle deg som du vil .Du kan jo ikke noe for at du er født godt utstyrt .Like lite som jeg kan noe for at jeg har en sexy kropp fortsatt etter bikket 30 og struttepupper enda ...he he

Jenter går med utrigninger - deriblant jeg ! Jeg er ikke redd oppmerksomhet , med det er forde jeg ikke er sjenert . Øv deg på å takle oppmerksomhet og blikk - dette er noe man blir vant til å overse på en elegant måte etterhvert . Og overhodet ikke blir berørt av å merke .

Noen blikk er misunnelige , andre beundrende .Samme vil vel gjelde deg ! Vær stolt av deg selv : )

Ville synes en mann med tydelig " bul " på buksa var extra spennende og deilig .Hadde overhodet ikke tenkt noe negativt om han - så lenge han oppførte seg PENT . Er oppførsel som bestemmer hvordan inntrykk folk har av deg .Ikke dine atributter ...

Skrevet

Snakk for deg selv...

Til trådstarter: Dette er da bare fint? Blir ikke du glad for å se på damer med kroppsfasong du liker? Ikke skam deg, om folk stirrer, er det bare fordi synet setter tankene i sving.... :)

Skrevet

Så da skal jeg sitte med litt trange bukser, fraskilte ben og halvstiv langt nedover låret, og driti at det kan se ut som jeg har heist flaggstanga? Hvis det skjer, skal jeg bare gjøre ingenting, og ev. "catche" de som stirrer med blikket, som om det var den naturligste ting?

Om ikke annet bare for å lære meg å utsette meg for det jeg er redd for..

høres vanskelig ut. men jeg må nesten prøve:) ender vel opp med en mellomting, kanskje?..

Uansett! tusen takk for svar folkens! :klemmer:

kom gjerne med innvendinger og synspunkter:)

Skrevet
Så da skal jeg sitte med litt trange bukser, fraskilte ben og halvstiv langt nedover låret, og driti at det kan se ut som jeg har heist flaggstanga? Hvis det skjer, skal jeg bare gjøre ingenting, og ev. "catche" de som stirrer med blikket, som om det var den naturligste ting?

OK, vi har skjønt det nå. Du er gigantisk. Hvorfor ikke gå naken?

Skrevet (endret)
OK, vi har skjønt det nå. Du er gigantisk. Hvorfor ikke gå naken?

:skratte:

Eller spankulere rundt i disse lekre buksene:

http://www.myspaceantics.com/images/funny/...tight-jeans.jpg

TS: Om du går i "normalt" løse bukser så kan du da umulig gjøre noe galt. Om utstyret syntes så får det vel bare gjøre det, du har ikke noe å skamme deg over. Nøkkelen ligger i antrekket tenker jeg, hadde bare vært sexy om en kjekkas i "normalt" trange bukser flauntet bra utstyr.

No worries TS, og fortsatt god bul! Sorry, jul! :fnise:

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hehe, bare å lese svarene i denne tråden, så ser man vel at jenter generelt liker store peniser. Jeg ante virkelig ikke at det var så normalt å like å se en stor bul på buksa til en mann.

Gjest jentelikergutt
Skrevet

jeg har kun brydd meg om en bul én gang, og det var da en stor mann hadde reisning som løftet skinnjakka som et telt. Ellers har jeg ALDRI sett noe som helst, ikke engang merket at en gutt jeg slowdanset med hadde reisning.

Kle deg som du vil, gjerne med mørke jeans eller dressbukser. Jo, jeg kan innrømme at hadde jeg snakket med deg og du hadde en gedigen kul i en skin-hugging lærbukse, og som du stadig vekk hadde ledet oppmerksomheten min til, feks ved og se ned på og/eller ta på den, så hadde jeg følt meg ubekvem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...