Gå til innhold

velutstyrt og sjenert.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg har løst dette problemet med å gå med for store bukser litt nedpå ræva det siste året.. Men det irriterer meg litt, fordi min klesstil kler ikke store bukser. I tilegg burde jeg ikke gå rundt å skjule kjønnsorganet mitt. det har noe med holdning over egen seksualitet å gjøre..

jeg liker egentlig litt trangere bukser, sånn stilmessig. Og ikke i det hele tatt de nye buksene jeg har kjøpt det siste året.

Jeg har også prøvd å "pakke den inn" under rumpa i tettsittende boksere, men det er ubehagelig og fører ofte til at jeg setter meg på den, eller det klemmer etc.

hvorfor spørre her? vanskelig tema, og lurer på hva jenter mener om dette.

Hvis den blir sånn halvstiv, noe som gjerne skjer veldig ofte(peniser lever sitt eget liv), blir den tjukk som en agurk og lang som en stor banan, og henger der og dingler mens jeg går.. I tilegg er den naturlig litt utover stående, så med normalt trange bukser synes den godt.

Sett at du er på date med en fyr, og du merker dette at han har en stor penis og litt trange bukser.. Ikke ekle-trange i det hele tatt, men bare sånn litt trange. Er det turn-off? Jenter har det med å legge skjulte meninger i alle ting, og jeg er redd for å bli tatt som en cocky fyr som liker å vise fram utstyret sitt. Noe jeg så langt derifra er..

Hva med hvis du var sammen med en som hadde det sånn? ville du fåretrukket at han hadde "pakka den inn", elle gått i store bukser?

hovedgreia er at jeg er lei av å gå rundt å skamme meg for noe som burde være en positiv greie.. Føler meg som sjenerte jenter med store pupper, baggy gensere og lut rygg.

Det har noe med å utstråle positiv seksuell energi og være stolt over den du er å gjøre.

så altså: bør jeg kjøpe meg litt trangere bukser og slutte å sagge? slutte å sitte med beina i kors når den ligger godt synlig utover benet, etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig at menn helst vil skjule en uvelkommen reisning, selvom den bare kommer halvveis. Dette gjelder ikke bare store. Selvom disse blir langt mer synlige. Jeg forsøker iallefall å unngå å dytte den opp i trynet på folk når jeg er ute, og unngår trange bukser. Det er både lite behagelig, og det ser ut som jeg har et budskap.

Skrevet

Jeg elsker å se bulen på buksa, og det er en av grunnene til jeg missliker baggy bukser. Men om den blir halvstiv så tror jeg nok det er lurt å prøve å dekke den til litt eller unngå å dytte den i ansiktet på folk som Stefan sier. Feks ei åpen jakke du kan legge litt over låret når den vil hilse på omverdenen om du sitter.

For meg blir dette nesten som med utrigning på jenter. Hvis hva du har og vær stolt ;)

Skrevet
vis hva du har og vær stolt ;)

Dette burde være en selvfølge, uansett størrelse. Uansett pupp eller pikk.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du skjule den???? Er jo sånn du er skapt,og gud så sexy å kunne få se noe sånt!!! Nei,vær stolt av det du har :) Er jo ikke noe annderledes enn hos oss kvinner med store pupper. Går jo ikke an å skjule det :klemmer:

Skrevet

Nok et fenomen her på kloden jeg aldri har fått med meg. Går det an å få noe inntrykk av stellet på mannfolk når de har buksene på?? Ser ikke`no jeg. :lete:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Nok et fenomen her på kloden jeg aldri har fått med meg. Går det an å få noe inntrykk av stellet på mannfolk når de har buksene på?? Ser ikke`no jeg. :lete:

Å jooo!!! Bulen ser du jo! Ut å stirr :gjeiper:

Skrevet
Å jooo!!! Bulen ser du jo! Ut å stirr :gjeiper:

Jammen jeg har stirret jeg! Til skamrødmen har krøpet oppover ørene på meg! Og jeg ser fortsatt ikke noe annet enn en haug med olabuksetøy og skjorteflak. Man kan da ikke rusle bort og spørre lizzom heller. :sjenert:

Skrevet
Jammen jeg har stirret jeg! Til skamrødmen har krøpet oppover ørene på meg! Og jeg ser fortsatt ikke noe annet enn en haug med olabuksetøy og skjorteflak. Man kan da ikke rusle bort og spørre lizzom heller. :sjenert:

Hvorfor ikke? ;) Mange kåte, virile menn der ute, kanskje han tar den frem om du spør pent...

Skrevet
Hvorfor ikke? ;) Mange kåte, virile menn der ute, kanskje han tar den frem om du spør pent...

Ja det var igrunnen derfor jeg ikke har turt å spørre! :skratte: Plutselig satt jeg med tingen hans i neven!

Skrevet
Ja det var igrunnen derfor jeg ikke har turt å spørre! :skratte: Plutselig satt jeg med tingen hans i neven!

Hehe. Kommer an på om du har lyst på fyren eller ikke da, har du det er det vel greit å sjekke om han har lang & tykk først?

Skrevet

Lyst på alle jeg! :fnise: Men jeg er gift så jeg får nøye meg med å studere på avstand. :sjenert: Får høre med kompisene neste gang svinpraten tar seg opp! :skratte:

Skrevet
Det er ikke uvanlig at menn helst vil skjule en uvelkommen reisning, selvom den bare kommer halvveis. Dette gjelder ikke bare store. Selvom disse blir langt mer synlige. Jeg forsøker iallefall å unngå å dytte den opp i trynet på folk når jeg er ute, og unngår trange bukser. Det er både lite behagelig, og det ser ut som jeg har et budskap.

som nevnt er det ikke snakk om trange bukser.. bare vanlige jeans, som ikke er baggy. den syns allikevel veldig godt.

Jeg elsker å se bulen på buksa, og det er en av grunnene til jeg missliker baggy bukser. Men om den blir halvstiv så tror jeg nok det er lurt å prøve å dekke den til litt eller unngå å dytte den i ansiktet på folk som Stefan sier. Feks ei åpen jakke du kan legge litt over låret når den vil hilse på omverdenen om du sitter.

For meg blir dette nesten som med utrigning på jenter. Hvis hva du har og vær stolt ;)

problemet er at den blir veldig ofte halvstiv. og da gjerne når jeg går eller står oppreist. det er vel en tyngdekraft-greie, slusene

åpner seg litt bare, eller noe.. ikke noe seksuelt med det fra min side i det hele tatt.

takk for svar:)

Skrevet
Hvorfor i all verden skal du skjule den???? Er jo sånn du er skapt,og gud så sexy å kunne få se noe sånt!!! Nei,vær stolt av det du har :) Er jo ikke noe annderledes enn hos oss kvinner med store pupper. Går jo ikke an å skjule det :klemmer:

folk har jo begynt å stirre, da. både damer og menn. Og tanter(!) og når jeg i tilegg Ikke er noen "cocky" type, men faktisk veldig sjenert, blir jeg da veldig utilpass og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. det gjør meg enda mere sjenert..

Det blir ikke det samme som med pupper, fordi store pupper kan man ikke skjule. Jeg kan som sagt "pakke den inn" eller kle meg spesielt for å skjule den, noe jeg hittil har gjort. Men grunngreia er at jeg går rundt å skammer meg over utstyret mitt. Jeg vil også kunne kle meg som meg vil, og ha det behagelig... er bare veldig redd for å bli misforstått..

Skrevet

Slik jeg tolker innlegget og svarene du har gitt, trenger du å lære deg å ikke bry deg. Eller få litt bedre selvtillit, som kanskje er årsaken til at du bryr deg så mye om hva andre mener?

Ingen blir oppfattet slik de selv vil, ikke i starten i alle fall. Og hva gjør det om fremmede tror du er cocky, du møter dem jo mest sannsynlig aldri igjen? Om det er snakk om å være flau ovenfor folk du kjenner, så burde de kjenne deg godt nok til at det ikke handler om å vise seg frem :)

Slipp deg litt løs, gå med hva du vil og ikke bry deg om hva andre mener! Det er mitt råd, selv om jeg veit at det ikke alltid er like enkelt :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hmm...bul på buksa er vanligvis veldig sexy, men hvis du faktisk har så stor som du beskriver(særlig når den er halvstiv), så skjønner jeg at folk kan reagere på det. Det er absolutt ikke for å være slem, for du høres om som en kjempegrei fyr, men hvis jeg møtte en mann på byen og oppdaget en SVÆR bul i buksa hans så hadde nok det skremt meg vekk. Jeg hadde tolket det som om han hadde stå, og det er ganske creepy når det er en fremmed person du bare har snakket med en liten stund.

Hvis det er et stort problem for deg(høhø. så du hva jeg gjorde der? :gjeiper:), så ville jeg kanskje brukt baggy bukser selv om du ikke er så glad i å gå med det. På den måten skremmer du iallfall ikke jenter vekk. Hvis det er noen trøst, så synes jeg litt baggy bukser er mye finere på gutter enn trange :)

Lykke til!

Skrevet

"Det er ikke uvanlig at menn helst vil skjule en uvelkommen reisning, selvom den bare kommer halvveis. Dette gjelder ikke bare store. Selvom disse blir langt mer synlige."

Det som er mitt problem er at jeg har den angsten de fleste menn har for å vise fra en reisning, eller halvstiv, hele tida. Mye fordi den er så stor at hvis jeg ikke bryr meg å skjule den, blir den veldig synlig, stort sett hele tida.

problemet er også at det er unormalt å se tydlige konturer av penis i hverdagen.. skal det være noe er det i såfall en bul. ikke noe som henger halvveis ned til kneet på et langt lår.

Slik jeg tolker innlegget og svarene du har gitt, trenger du å lære deg å ikke bry deg. Eller få litt bedre selvtillit, som kanskje er årsaken til at du bryr deg så mye om hva andre mener?

Ingen blir oppfattet slik de selv vil, ikke i starten i alle fall. Og hva gjør det om fremmede tror du er cocky, du møter dem jo mest sannsynlig aldri igjen? Om det er snakk om å være flau ovenfor folk du kjenner, så burde de kjenne deg godt nok til at det ikke handler om å vise seg frem :)

Slipp deg litt løs, gå med hva du vil og ikke bry deg om hva andre mener! Det er mitt råd, selv om jeg veit at det ikke alltid er like enkelt :)

Takk!

du har forstått meg godt.. jeg har dårlig selvtillit. Jeg innser at jeg kanskje kan utfordre, og forbedre selvtilliten med å ikke skjule utstyret. fordi det er en vanskelig oppgave.. da er det kanskje bedre å bli vandt med at noen kanskje stirrer litt.

Skrevet

"Det er ikke uvanlig at menn helst vil skjule en uvelkommen reisning, selvom den bare kommer halvveis. Dette gjelder ikke bare store. Selvom disse blir langt mer synlige."

Det som er mitt problem er at jeg har den angsten de fleste menn har for å vise fra en reisning, eller halvstiv, hele tida. Mye fordi den er så stor at hvis jeg ikke bryr meg å skjule den, blir den veldig synlig, stort sett hele tida.

problemet er også at det er unormalt å se tydlige konturer av penis i hverdagen.. skal det være noe er det i såfall en bul. ikke noe som henger nedover benet, som man tydelig ser konturene av.

Takk!

du har forstått meg godt.. jeg har dårlig selvtillit. Jeg innser at jeg kanskje kan utfordre, og forbedre selvtilliten med å ikke skjule utstyret. fordi det er en vanskelig oppgave.. da er det kanskje bedre å bli vandt med at noen kanskje stirrer litt.

Skrevet
Takk!

Å bli vandt til at folk stirrer er helt klart en fordel! Bli vandt til det og ikke la seg affisere av det :) Å kaste seg rett ut i det kan kanskje gjøre selvtillita verre? Man kan jo begynne i det små, også ta det derifra! Men å prøve å skjule noe som er såpass vanskelig å skjule vil bare gjøre vondt verre, tror jeg. Bli komfortabel med deg selv og at folk stirrer! Det er bare et problem hvis du ser på det slik.

Jeg tenker personlig veldig lite over det, selv om jeg er flink til å stirre på de nedre delene :P Det er ikke slik at jeg går rundt og tenker "herregud så stor han hadde da, åssen kan han være kåt nå?" Hva med å stirre tilbake på folk? Se om de har noe spesielt ved seg og fokusere på det! Kan kanskje gjøre det lettere også :)

Skrevet

Min mening er at bul i buksen drar.. og det er noe jeg legger merke til. "the bigger the better, makin cock-cravers wetter" :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...