CheezDoodles Skrevet 27. desember 2009 #1 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, tittelen sier vel sitt Leiligheten jeg bor i har ikke egen parkering, så jeg har fått beskjed om å parkere ute på veien. Der er det en bussholdeplass (en uten lomme), og her om dagen ble jeg skelt ut av naboen fordi jeg hadde parkert på bussholdeplassen. Jeg hadde parkert 10 meter ifra minst, og syns det er god nok plass for en minibuss Det skal være nevnt at det er snakk om en gate, ikke en hovedvei. Og en minibuss som tar runden sin ca 2 ganger i døgnet. Er det noen som vet om det er noen regler for hvor nært en kan parkere et busstopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 27. desember 2009 #2 Del Skrevet 27. desember 2009 §17.1 h) = 20 m. fra skilt. http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-19860321-0747-0.html#17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheezDoodles Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 27. desember 2009 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå