Gå til innhold

Svir sånn nedentil..


Fremhevede innlegg

Gjest Avlogget
Skrevet

Dette problemet har jeg hatt over lengre tid, spesielt under graviditeten min for litt over ett år siden. Da var det så ille at tårene trilla. Ble litt bedre da jeg satte meg ned. Jeg fikk mannet meg opp til å gå til lege, og han fant ingenting galt. Nå etter at mensen er kommet tilbake etter fødselen, så begynner den svien igjen. Litt intime detaljer føler jeg, men det er altså en intens svie utenpå skjeden.

Jeg har angst for å gå til lege som vedrører slike ting, så derfor spør jeg her først. Noen som har erfaring med samme symptomer? Av en eller annen grunn tenker jeg kreft..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinveisinfeksjon?

Klamydia?

Sopp?

Uansett, ta deg en tur til legen du.

Skrevet

Lege

Lege

Lege

Kan umulig lønne seg å la det gå ubehandlet hvertfall.

Gjest negasjon
Skrevet

Du kan være allergisk for din manns sæd. Ja jeg sier det fordi jeg har opplevd det selv.

Dytt i deg c-og b vitaminer, og drikk mye vann. En liten forstyrrelse kan gi store utslag hvis du er i disharmoi med noe eller noen.

Skrevet

Ganske sannsynligvis ikke kreft.. men dra til legen! :)

Gjest Avlogget
Skrevet

Jeg er manneløs, så det å være allergisk mot mannesæd er nok utelukket.

Poenget er at jeg har angst for underlivsundersøkelser. Søren og, dere skulle bare visst. Jeg fikk en slags kur for denne svien da jeg gikk gravid, da den var som verst. Men etter en stund igjen var den på plass igjen..

Skrevet

Kanskje du har eksem eller noe?

Kanskje du tørker deg for hardt slik at huden blir sår og følsom?

Jeg vet ikke.

Du må nesten gå til lege. Det er ubehagelig,men det er verdt det hvis man kan bli bedre :jepp:

Lykke til! :klemmer:

Skrevet
Dette problemet har jeg hatt over lengre tid, spesielt under graviditeten min for litt over ett år siden. Da var det så ille at tårene trilla. Ble litt bedre da jeg satte meg ned. Jeg fikk mannet meg opp til å gå til lege, og han fant ingenting galt. Nå etter at mensen er kommet tilbake etter fødselen, så begynner den svien igjen. Litt intime detaljer føler jeg, men det er altså en intens svie utenpå skjeden.

Jeg har angst for å gå til lege som vedrører slike ting, så derfor spør jeg her først. Noen som har erfaring med samme symptomer? Av en eller annen grunn tenker jeg kreft..

Lave østrogennivåer etter fødsel? Gir såre slimhinner. Kan behandles med lokal østrogenkrem.

Ingen som liker å få gjort gynekologisk us, men må man så må man. Du er jo voksen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...