Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Typen min merket i går at han hadde fått en litt stor kul rett ved analåpningen, da det sved. Den er visst veldig ubehagelig og øm. Den er hard, men en kjenner likevel at det er en slags væske eller verk inni. I dag så vi at denne kulen er blå/lilla, noen som har opplevd noe liknende? Isåfall, hva er det og kan en bare lage hull på den og tømme den? Takker for svar:)
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hemorroider? http://en.wikipedia.org/wiki/Hemorrhoid Endret 27. desember 2009 av Arnøy
Yvaine Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Kan evt også høres ut som en perianal abscess, noe som ikke er en uvanlig greie.. Anbefaler dere ikke å tømme den selv, om det er hemoroider vil disse blø ganske kraftig. Det vil nok også gjøre ganske vondt. Syns typen din skal ta seg en tur til legen og få den vurdert.
Mir Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 abscess, som nevnt over her, er ikke uvanlig. En kompis av meg fikk dette for et par måneder siden, og han kunne verken sitte eller stå, og lå bare rett ut en stund. Han fikk antibiotika av legen, og det ordner seg. Såvidt jeg har forstått så kan man måtte operere for å få fikset det hvis det ikke hjelper. Sjekk på google=)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Høres ut som en trombosert hemorroide. Oppsøk legen din!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå