Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor er det så utrolig mange som ikke klarer å snakke om de tingen uten å gjøre et nummer ut av det, som å le eller bli flau eller noe? Kan jo legge til pupper også og kjønnsorganer selvsagt, som må være det flaueste av alt. Andre kropsdeler og kropsting (blod) snakker vi jo helt vanlig om. Ingen som blir flau eller ler om de hører om en som har vondt i armen eller om de skal si til noen at de har vondt i hodet eller noe.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Eg blir ikkje flau av det eller ler av det, som oftest.
cilja Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 (endret) postet i feil tråd... Endret 27. desember 2009 av cilja
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor er det så utrolig mange som ikke klarer å snakke om de tingen uten å gjøre et nummer ut av det, som å le eller bli flau eller noe? Jeg synes verken det er morsomt, eller naturlig å snakke med andre om. Avføring hører meget sjelden naturlig hjemme i en samtale, om man ikke er hos legen.
Chiyo Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Tiss bryr jeg meg ikke om, det er liksom whatever. Men bæsj derimot, tar jeg helt avstand fra. Vil ikke snakke om det og hater at folk spøker om det. Det er visse mennesker som er helt "ja jeg var på ferie i Thailand og spiste noe dårlig sjømat og fikk diaré"... dette kunne jeg aldri sagt. Man prater ikke om diaré. Det er tabu. Har enn venn som kan finne på å tekste at han har rennebæsj på sms vist han er syk. ÆSJ altså! Bajs er ikke morosomt, ikke fis heller... jeg føler at det er de ekkle tingen med menneske kroppen vi bare må deale med fordi en kommer ikke unna det. Alle fiser og alle går på do... ferdig med den saken. Endret 27. desember 2009 av Chiyo
Sequax Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Jeg syns sånn humor er helt ustyrtelig morsomt...... Bare fiseikonet her inne får meg til å le
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Hvorfor er det så utrolig mange som ikke klarer å snakke om de tingen uten å gjøre et nummer ut av det, som å le eller bli flau eller noe? Kan jo legge til pupper også og kjønnsorganer selvsagt, som må være det flaueste av alt. Andre kropsdeler og kropsting (blod) snakker vi jo helt vanlig om. Ingen som blir flau eller ler om de hører om en som har vondt i armen eller om de skal si til noen at de har vondt i hodet eller noe. Ikke noe problem å generelt diskutere størrelsen på utstyret til menn. Bæsj, tiss og promp hører med til intimsfærene, og det er bare ikke så veldig interessant å høre om konsistensen på din bæsj, eller hva du klarer å presse ut fra endetarmen din av lyder, beklager. Kjekt at man kan velge sine venner. Prompe- og bæsj-folk holder jeg meg langt unna. det er udannet.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Bæsj, tiss og promp hører med til intimsfærene, og det er bare ikke så veldig interessant å høre om konsistensen på din bæsj, eller hva du klarer å presse ut fra endetarmen din av lyder, beklager. Kjekt at man kan velge sine venner. Prompe- og bæsj-folk holder jeg meg langt unna. det er udannet. Enig. Hæler ikke folk som promper høylydt (med vilje) og så gapskratter etterpå. Eller folk som prater uanstrengt om avføringen sin under julemiddagen. Jeg vil ikke høre om det. Men ser jo bare her på kg hvor populært sånt er hos enkelte. Ingenting som får flere svar enn dotrådene.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Men ser jo bare her på kg hvor populært sånt er hos enkelte. Ingenting som får flere svar enn dotrådene. En forklaring kan være at en viss andel mennesker her dessverre kommer fra en broket bakgrunn.
Sequax Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 En forklaring kan være at en viss andel mennesker her dessverre kommer fra en broket bakgrunn. Fordi noen av oss syns fis er morsomt så kommer vi fra en broket bakgrunn ?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #11 Skrevet 27. desember 2009 Fordi noen av oss syns fis er morsomt så kommer vi fra en broket bakgrunn ? En temmelig udannet og usivilisert og lite høflig en, ja.
Sequax Skrevet 27. desember 2009 #12 Skrevet 27. desember 2009 En temmelig udannet og usivilisert og lite høflig en, ja. Uff, da. Visste ikke at den slags humor automatisk gjorde meg udannet, usivilisert og uhøflig. Jeg får passe meg!! PS! Andre ville kanskje ment at man var lite selvhøytidelig, men hva vet jeg ?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #13 Skrevet 27. desember 2009 Uff, da. Visste ikke at den slags humor automatisk gjorde meg udannet, usivilisert og uhøflig. Jeg får passe meg!! PS! Andre ville kanskje ment at man var lite selvhøytidelig, men hva vet jeg ? Det har ikke noe med selvhøytidelighet å gjøre. Visse ting er sosiale killers, og dette er blant de. Man kommer fra en lite kultivert bakgrunn om en synes bæsj- og tiss er et samtaleemne.
Sequax Skrevet 27. desember 2009 #14 Skrevet 27. desember 2009 Det har ikke noe med selvhøytidelighet å gjøre. Visse ting er sosiale killers, og dette er blant de. Man kommer fra en lite kultivert bakgrunn om en synes bæsj- og tiss er et samtaleemne. Det er vel forskjell på å synes den slags humor er artig og å ha dette som samtaleemne i sosial sammenheng ? Tror ikke nødvendigvis man er ukultivert ved å samtale om det heller...men alt til sin tid!
Kjetil S. Skrevet 27. desember 2009 #15 Skrevet 27. desember 2009 Det har ikke noe med selvhøytidelighet å gjøre. Visse ting er sosiale killers, og dette er blant de. Man kommer fra en lite kultivert bakgrunn om en synes bæsj- og tiss er et samtaleemne. Jeg er så glad for at jeg selv ikke er av en slik type som går rundt og promper og vræler høyt av latter etterpå! Jeg har heller ingen sans for slik humor som går på slike tema. Jeg er også veldig glad for at jeg ikke anser meg selv for på noe som helst vis å være av den "mer kultiverte typen". Stakkars folk hele gjengen!
2010 Skrevet 27. desember 2009 #16 Skrevet 27. desember 2009 jeg synes hverken det er flaut eller morsomt"/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå