Gå til innhold

Størreblødninger etter abort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, igjen. Dette tror jeg er det 3. innlegget jeg skriver her etter at jeg tok medisinsk abort for ca 2 uker siden. Men nå er det noe jeg lurer på igjen.

Blødningene mine begynte å avta noen dager etter at jeg aborterte, slik de sa. Og nå har det gått 2 uker så jeg skal jo med rett slutte å blø snart. Men de siste 3 dagene har jeg økt veldig i blødningene. Vet ikke helt hvor mange ganger jeg må skifte bind om dagen (har ikke akkurat telt), men jeg merker at jeg blør i hvert fall dobbelt så mye som jeg gjorde for 3 dager siden. Da blødde jeg bare pittelitt, men nå er f.eks nattbindet helt fult (beklager detaljene).

Det er ikke snakk om STORE blødninger, men altså mye mer enn det jeg blødde for noen dager siden. Og sammen med de større blødningene har jeg fått kraftige menssmerter og en stikkende smerte på høyre side av magen. Akkurat som å ha sting, bare konstant.

Noen som har opplevd noe lignende? Setter stor pris på alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd veldig store blødninger over en måned etter at jeg tok medisinsk abort,det varte sammenhengende i en måned!Men det gikk da over igjen,og jeg tror det er normalt.Men for sikkerhetskyld kan du jo ta en undersøkelse når blødningene gir seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...