Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Er alltid sliten, daff, sinsykt oppblåst og med veldig stor matlyst hver gang jeg har mensen. Utrolig slitsomt, særlig det å føle seg så oppblåst. Noen som har noen råd?? Setter stor pris på alle svar Fortsatt god jul
Gjest TS Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Er alltid sliten, daff, sinsykt oppblåst og med veldig stor matlyst hver gang jeg har mensen. Utrolig slitsomt, særlig det å føle seg så oppblåst. Noen som har noen råd?? Setter stor pris på alle svar Fortsatt god jul Glemte å skrive at jeg trener jevnlig, uansett hvilke uke det er! synes dette hjelper noe, men er dager under mensen at jeg ikke har noe energi til å tenke på trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå