Gjest Inkas Skrevet 1. januar 2010 #21 Skrevet 1. januar 2010 Men et barn koster jo virkelig ikke 10 000 i mnd... Men; Hvis disse barna koster så mye som ENSLIGE MØDRE fremstiller det som, ER DE IKKE LOVPÅLAGT Å HA BOSTEDSADRESSE TIL FELLES BARN. Det er bare å overføre alt til far og så starte og betale bidrag. Der sitter du i ski...... og får da ikke skattekalsse, fradrag, barnetrygd, ekstra barnetrygd, kontantstøtte, støtte til banrnstisltyn og diverse andre støtteordninger gitt til ............ syte og skrike klubben " ENSLIGE MØDRE" Så til min oppfordring, overfør daglig omsorg til fedrene med bostedsadresse hor FAR ;-) Dertil må jag bare få tilføye at intelligensen hos enkelte "gjester" etc er ganske lik h..as:-)
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #22 Skrevet 1. januar 2010 Men et barn koster jo virkelig ikke 10 000 i mnd... Nei, men to tenåringer nærmer seg... om du MÅ gnage på det. Samlete utgifter i huset pr mnd ligge på 30 tusen, vi er seks personer. Det er nok litt lite i forhold til virkeligheten, men det gir en PEKEPINN. Som sier at far til barna prater piss om at de koster ham langt mer enn de han har i egen husholdning, OG at han betaler mer enn meg/oss på dem. Case closed.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #23 Skrevet 1. januar 2010 Men; Hvis disse barna koster så mye som ENSLIGE MØDRE fremstiller det som, ER DE IKKE LOVPÅLAGT Å HA BOSTEDSADRESSE TIL FELLES BARN. Det er bare å overføre alt til far og så starte og betale bidrag. Der sitter du i ski...... og får da ikke skattekalsse, fradrag, barnetrygd, ekstra barnetrygd, kontantstøtte, støtte til banrnstisltyn og diverse andre støtteordninger gitt til ............ syte og skrike klubben " ENSLIGE MØDRE" Så til min oppfordring, overfør daglig omsorg til fedrene med bostedsadresse hor FAR ;-) Dertil må jag bare få tilføye at intelligensen hos enkelte "gjester" etc er ganske lik h..as:-) Jeg kan ikke påstå at du glitrer med IQ selv med den uttalelsen der. Du må hate kvinner ganske mye?
asterix Skrevet 1. januar 2010 #24 Skrevet 1. januar 2010 Nei, men to tenåringer nærmer seg... om du MÅ gnage på det. Samlete utgifter i huset pr mnd ligge på 30 tusen, vi er seks personer. Det er nok litt lite i forhold til virkeligheten, men det gir en PEKEPINN. Som sier at far til barna prater piss om at de koster ham langt mer enn de han har i egen husholdning, OG at han betaler mer enn meg/oss på dem. Case closed. Da håper jeg at du regner med mer enn bare mat, klær, helse, fritid, transport, husholdning, møbler og media slik SIFO-budsjettet legger opp til. Ellers vil jeg si dere har et høyt forbruk.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #25 Skrevet 2. januar 2010 Da håper jeg at du regner med mer enn bare mat, klær, helse, fritid, transport, husholdning, møbler og media slik SIFO-budsjettet legger opp til. Ellers vil jeg si dere har et høyt forbruk. Hva har det med saken å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå