Gjest Gjest_jente_* Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Ok, føler meg litt overfladisk når jeg reagerer på dette, men skal jo innrømme at det påvirker tenninga mi litt. Saken er den at kjæresten har lagt på seg litt i det siste. Han trente nesten hver dag før, men nå er det ikke så mye lenger. Jeg vet jo at det ikke er snakk om så veldig mye, det er kanskje ca 2 kilo, men det er nok til at han ikke virker like trent lenger, for eksempel hadde han før vaskebrett/magemuskler, nå er det bilring. Er dette noe som er legitimt å ta opp? Syntes det er litt sårt og vil ikke såre han, men jeg ble jo også kjent med han da han trente mye, og føler at det er den personen jeg faktisk ble sammen med og da er det en liten skuffelse å se at han har "blitt en annen".
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Synes du skal si ifra til ham om det palger deg mye, ellers vil nok bare frustrasjonen bygge seg opp. Men trener du mye selv da?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 To kilo opp på en trent kropp gir IKKE bilring. Å ha synlige muskler til enhver tid er ikke normalt på andre enn aktive idrettsutøvere. Skal han leve opp til noe slikt så synes jeg virkelig synd i karen. Nok av kvinner der ute som liker en liten kosemage...
Gjest TS Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Synes du skal si ifra til ham om det palger deg mye, ellers vil nok bare frustrasjonen bygge seg opp. Men trener du mye selv da? Takk for svar Ja, bør jo sikkert snakke med han litt, men hvordan kan jeg legge frem dette? Kan jo ikke akkurat si at han er feit heller, for det har han jo absolutt ikke. Har jo snakka med han om treninga før, og han sier at han har mye mindre tid enn før, men han har jo mye fritid på kveldene da. Og det som gjør det litt vanskelig er jo at jeg ikke har trent så mye selv, og kanskje har en 10 kg "ekstra" i forhold til å være tynn. Likevel vil jeg beskrive meg selv som ganske attraktiv da jeg har det ekstra der det skal være på hofter, lår og ikke så mye på magen. Ja, jeg innser at deg fremstiller meg som litt dobbeltmoralsk, men jeg mener at kvinner kan ha litt ekstra og fortsatt være attraktive. Menn kan ikke det på samme måte syntes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Du misliker at mannen din har lagt på seg 2 kg, men samtidig har du selv 10 kg for mye? :klø: Det kan godt være at du er ganske attraktiv, jeg sier ikke noe på det, men det høres da ut som mannen din er attraktiv han også, til tross for de 2 kiloene han har lagt på seg.... Om det er så viktig for deg kan du kanskje foreslå at dere trener sammen? Videre så må du nesten bare innse at den muskuløse mannen du ble kjent med ikke alltid kommer til å se sånn ut.
Fluffe Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 enten dropper du å tar det opp(og jobber med deg selv) ellers bør du kanskje gå fra han så han får noen som elsker han for den han er ikke hvor mange kilo han har på kroppen. men innerst inne håper jeg dette bare er ett troll inlegg når du ble sammen med han regner jeg med det var pga du elsket han , ikke pga kroppen hans
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Synes du bør si det rett til han at han var mer sexy før. Si også at om han ikke kommer i form igjen i før sommeren så er forholdet over.
Mohini Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 To kilo opp på en trent kropp gir IKKE bilring. Å ha synlige muskler til enhver tid er ikke normalt på andre enn aktive idrettsutøvere. Skal han leve opp til noe slikt så synes jeg virkelig synd i karen. Nok av kvinner der ute som liker en liten kosemage... Signerer denne gjesten. Stakkars mann som må leve opp til forventninger om å være veltrent hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 Hvorfor er det greit for deg å ha 10 kg ekstra og ille at han har 2 kg for mye!?? Er utseende og kroppen alt han har å stille opp med? derfor du ble sammen med han? Eneste grunnen er kanskje at det er svært sjeldent at en jente er veltrent. Mens det er ganske vanlig at mannen er det. Men det er allikevel utrolig flott når en jente er veltrent..
Snasen Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Synes du bør si det rett til han at han var mer sexy før. Si også at om han ikke kommer i form igjen i før sommeren så er forholdet over. Signerer.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #12 Skrevet 26. desember 2009 Kvinner trenger ikke være trent for å ha en deilig kropp, det må menn. Derfor kan TS ha 10kg for mye.
Draum Skrevet 26. desember 2009 #13 Skrevet 26. desember 2009 2 kg!? Det er jo helt vanlig at vekten varierer med 2-3 kg hele tiden, det er svært få som veier nøyaktig det samme konstant. Det er variabelt hvor mye vann man har i kroppen, f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #14 Skrevet 26. desember 2009 2 kg!? Det er jo helt vanlig at vekten varierer med 2-3 kg hele tiden, det er svært få som veier nøyaktig det samme konstant. Det er variabelt hvor mye vann man har i kroppen, f.eks. Jepp, jeg gikk opp to kilo julaften :gjeiper: Jeg liker forresten normale mannskropper bedre enn sånne overtrente kropper. Vil heller ha en mann som tilbringer tid i sofaen med en bok, enn en som bruker all tid på å pumpe jern.
Canine Skrevet 26. desember 2009 #15 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Så mannen med supertrent kropp la på seg 2 kg og er nå mr Waddle? Hyl og skrik, assa, her er skilsmissegrunn 4 real Du får gjøre som så mange andre jeg kjenner, sex-nekt, slutt å lage middag, ikke barbere deg selv eller noe annet hyggelig for mannen. Han har jo lagt på seg - 2 KILO! - Endret 26. desember 2009 av Canine
Gjest TS Skrevet 26. desember 2009 #16 Skrevet 26. desember 2009 Ser det skapte noen reaksjoner ja... For å svare på at jeg reagerer på sambo når jeg selv har 10 kg for mye: Ja, jeg er fullstendig klar over det, men som sagt så ser kvinner ofte mye bedre ut selv om de har litt ekstra. Har for eksempel nesten ikke mage da det har lagt seg rundt hofter og lår (som sambo har sagt at han elsker) og sambo ser meg som ganske sexy for han allerede. Dessuten, må kjærester alltid ha symmetriske ønsker for hverandre? Selv om jeg ikke har trent så mye selv, så er det at han har brukt mye tid på å ta seg bra ut vært en del av de tingene jeg falt for når vi ble sammen. Selv om det på langt nær er kun det jeg falt for er det altså en av de tingene som gjør han til den han er. Når han nå da gir uttrykk for at han ikke kommer til å trene noe særlig lenger og allerede har lagt på seg litt, så innrømmer jeg at jeg blir litt skuffa selv om jeg innser at mange vil kalle meg overfladisk for det. Til de som har kommentert dette med bare 2 kg, vet jo ikke akkurat hvor mye han har lagt på seg, men det er så mye at han har fått en liten bilring. Men selvsagt er dette bare en av mange aspekter med han, elsker han jo fortsatt og han har mange bra kvaliteter. Men, som sagt litt skuffet over han.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 Synes egentlig det er bare en ting å gjøre: Finn frem pisken ! TVING FETTET AV HAN!!! PISK!!! PISK!!! PISK!!! :D :D
Wildy Skrevet 26. desember 2009 #18 Skrevet 26. desember 2009 Det å ha så lav fettprosent hele tiden at man har markerte muskler krever mye; både av trening og kosthold. Kanskje han ikek synes det er verdt det lengre? Det er ikek bare snak om din tenning her, men også hans livsstil, kosthold og tid det er snakk om her. Kroppen forandrer seg gjennom livet, og ingen partner vil fortsette å se likedan ut hele livet. Mest tydelig er kasnkje dette for kviner gjennom svangerskap, og der forventer vi vel at mannen aksepterer endringene? Det bør vel være slik at det er rom for at mannens kropp også forandrer seg? Og det er vel ikek akkurat snakk om at han har gått fra fit til fullstening flabb? En liten bilring, ett par kilo? Det er ikke verdens undergang, akkurat.....
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 26. desember 2009 #19 Skrevet 26. desember 2009 jøss, så spesielt..... sikkert noen menn(egentlig ganske mange) der ute som ville foretrekke mine slanke ben(legger kun på meg andre steder) fremfor dine som du selv sier er blitt litt trinne - men de ville da ikke krevd noen slankekur fra deg av den grunn. så ufattelig trist menneskesyn du har, og da spesielt når det kun er snakk om bittelitt fett på det stedet flest menn først legger på seg. hadde dette vært snakk om helse, så kunne du gjerne tatt en prat med ham med min velsignelse. men dette er bare latterlig. på den andre siden, snakk med ham - og pas på å legge ut nummeret hans her så alle vi andre kan få ham. tipper han er råflott enda
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #20 Skrevet 26. desember 2009 Synes du bør si det rett til han at han var mer sexy før. Si også at om han ikke kommer i form igjen i før sommeren så er forholdet over. Dette var en svært overfladisk kommentar. Håper det var et tulleinnlegg! Hvis et forhold skal kun avhenge av magen og kroppen til folk, er det et forhold som mest sannsynlig er bygget på overfladiske verdier og ikke ekte kjærlighet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå