Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hvis du plutselig fant ut at du faktisk kanskje har kreft i feks halsen, midt på natten. Fordi alle puslebrikkene falt på plass og du skjønte. ..... Hadde du tatt din kjære opp for å dra på legevakta? Altså dette er resultat etter tre netter med tung pust og opphost som var grønt etc.
SouthernStar Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Hvis jeg oppriktig fryktet det, så hadde jeg gjort det ja, bare for å berolige eller få bekreftet ting. Men etter flere netter med tungpust, hoste og grønt slim, så hadde det kanskje vært på plass med en tur til lege uansett... Er vel bare legevakta som er åpen nå i disse hellige dager, eller?
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Hvis du plutselig fant ut at du faktisk kanskje har kreft i feks halsen, midt på natten. Fordi alle puslebrikkene falt på plass og du skjønte. ..... Hadde du tatt din kjære opp for å dra på legevakta? Altså dette er resultat etter tre netter med tung pust og opphost som var grønt etc. Lurer på hva som får deg til å ha større tro på kreft enn en hals/lungebetennelse? Uansett bør du nok til legen en tur.
Glynis Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hvordan kan man selvdiagnostisere kreft på bakgrunn av tre netter med tung pust og grønn hoste? Tror jeg hadde selvdiagnostisert kjæresten som hypokonder i stedet for. Uansett, hvis kjæresten virkelig hadde pusteproblemer hadde jeg gått på legevakta, men ikke bare litt tung pust og hoste. Endret 26. desember 2009 av Glynis
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Og hvorfor i all verden skulle dette være kreft ?
Glynis Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Og hvorfor i all verden skulle dette være kreft ? Jeg ser for meg at trådstarter har kranglet med kjæresten sin fordi han ikke ville kjøre henne til legevakten midt på natten i snøværet bare fordi hun har vondt i halsen, og hun har blitt totalt urimelig og skreket at det kan være strupekreft og at han kommer til å angre når hun dør. Selvsagt tatt ut av det blå, og absolutt ikke påvirket av diverse tidligere urimelige KGere.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Jeg ser for meg at trådstarter har kranglet med kjæresten sin fordi han ikke ville kjøre henne til legevakten midt på natten i snøværet bare fordi hun har vondt i halsen, og hun har blitt totalt urimelig og skreket at det kan være strupekreft og at han kommer til å angre når hun dør. Selvsagt tatt ut av det blå, og absolutt ikke påvirket av diverse tidligere urimelige KGere. Jeg tenkte mer på at TS kanskje er en litt skremt sjel med mye dårlig erfaring.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 Hvis du plutselig fant ut at du faktisk kanskje har kreft i feks halsen, midt på natten. Fordi alle puslebrikkene falt på plass og du skjønte. ..... Hadde du tatt din kjære opp for å dra på legevakta? Altså dette er resultat etter tre netter med tung pust og opphost som var grønt etc. Sannsynligvis ikke, ingen starter kreftbehandling midt på natta for å si det slik. Dersom det skulle være kreft vil det sannsynligvis ikke bli noe verre om du venter til morgenen. Men har uansett vanskelig for å se for meg at grønt slim og tung pust skal være nok til å selvdiagnostisere seg med kreft i halsen.
argentum Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 høres mer ut som en form for katarr eller betennelse i luftveiene. En lege vil avklare det ganske kjapt, men tror ikke jeg hadde ringt 113 for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå