Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har i noen år hatt en liten kul (på størrelse med en liten ert) på oversiden av kjevebeinet. Den kan "flyttes" litt på når jeg dytter på den, men jeg tror den sitter fast til kjevebeinet. Den er ikke smertefull. Nå har jeg akkurat fått vite at en jeg kjenner har en ondartet svulst i/ved siden av kjeven, og da blir jeg selvsagt veldig bekymret med tanke på min egen kul. Jeg skal oppsøke lege etter nyttår, men: Er det noen som vet hva dette kan være...?
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Du oppsøker lege så klart! For å få vite hva dette er og for å få ro i sjela. Ingen grunn til å vente uansett hva.
kriztine Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Hei! Jeg har også en liten kul rett under kjevebenet som kan flyttes litt på..har hatt den så lenge jeg kan huske..hos meg var det bare en brusk..ikke noe farlig=P=)
Gjest MEDSEM1 Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Å ha små kuler, ujevnheter og utvekster rundt omkring på skjelettet er veldig vanlig, så det kan godt tenkes at du ikke er syk i det hele tatt :-) Hvis det hadde vært kreft ville du antageligvis merket at den hadde vokst noe i løpet av de årene du har kjent den, noe som altså taler for at du har lite å være redd for. Men for all del, hvis du er usikker, så lønner det seg å få det sjekket opp, i stedet for å gå rundt og være engstelig Lykke til!
lottomillionæren Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Høres ut som en lymfeknute ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå