Gå til innhold

Tiger Woods, er han hot?

Fremhevede innlegg

Skrevet

At modellen Elin giftet seg, kan man kanskje forstå, han er jo milliardær. Men at noen orker et side sprang med ham :snurt:, han er bare så lite mann. Men som kjent smaken er jo forskjellig kanskje mange har en annet synspunkt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Absolutt ikkje. At noen hopper til sengs med han frivillig skjønner eg ikkje :spy:

Skrevet

Penger og stjernestatus er nok for at mange kvinner skal ta av seg trusene. Ikke akkurat et ukjent fenomen.

Skrevet

Hvorfor er det plutselig greit å kalle folk stygge når de har gjort noe galt? Kvalmt.

Skrevet
Penger og stjernestatus er nok for at mange kvinner skal ta av seg trusene. Ikke akkurat et ukjent fenomen.

Ja, for du vet nok hvorfor folk faller for sine utkårede bedre enn de selv gjør. :roll:

Skrevet
Ja, for du vet nok hvorfor folk faller for sine utkårede bedre enn de selv gjør. :roll:

Følte du deg truffet? Jeg klarer ikke se at svaret mitt kan provosere noen. Jeg snakker om disse stripperene han har hatt seg med, jeg tviler på at det var ekte kjærlighet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Klart Tiger gjør hver en dametruse våt. Han er jo berømt og steinrik. Og så ser han greit nok ut. INGEN kvinne takker nei til det.

Skrevet
Følte du deg truffet? Jeg klarer ikke se at svaret mitt kan provosere noen. Jeg snakker om disse stripperene han har hatt seg med, jeg tviler på at det var ekte kjærlighet.

Ja, jeg synes det er frekt når folk dømmer visse damer som golddiggere når de er sammen med en suksessrik fyr, uten at man har noe grunnlag for det.

Skrevet
Ja, jeg synes det er frekt når folk dømmer visse damer som golddiggere når de er sammen med en suksessrik fyr, uten at man har noe grunnlag for det.

OK. de lå sikkert med Tiger fordi de var så forelsket. Det er sikkert derfor de har solgt historien sin til diverse ukeblader også.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han har grisemye penger+hun er grisefin=Hun er golddigger.

Verden er så enkel, og kynisk. er du virkelig så naiv at du tror det er kjærlighet i bildet?

Skrevet
Han har grisemye penger+hun er grisefin=Hun er golddigger.

Verden er så enkel, og kynisk. er du virkelig så naiv at du tror det er kjærlighet i bildet?

Synes det bare er litt snålt si at om en rik og ei pen finner hverandre så er de automatisk overflatiske og eier ikke integritet eller verdier i livet.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Synes det bare er litt snålt si at om en rik og ei pen finner hverandre så er de automatisk overflatiske og eier ikke integritet eller verdier i livet.

Joda masse verdier. Rike mennesker søker som regel sammen for å øke sine formuer.

Skrevet
Joda masse verdier. Rike mennesker søker som regel sammen for å øke sine formuer.

Haha, jeg gir meg.

Skrevet
At modellen Elin giftet seg, kan man kanskje forstå, han er jo milliardær. Men at noen orker et side sprang med ham :snurt:, han er bare så lite mann. Men som kjent smaken er jo forskjellig kanskje mange har en annet synspunkt.

Han har sikkert betalt store summer for det....penger inn på konto til damene.

Håper karrieren er ødelagt. Utroskap skal straffe seg maksimalt.

Skrevet

Som Martha og Ari, og Mette-Marit og Haakon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...