leirbål Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg stuket fingeren min for ca 1,5 måneder siden. Leddet er fremdeles hovent og det er litt ømt når jeg bøyer dette leddet. Det er jo blitt bedre, men jeg trodde det skulle gå fortere over. Er dette normalt, eller bør jeg få det undersøkt? Det sitter en ring på denne fingeren som jeg setter veldig pris på, og som jeg ikke ønsker å klippe over, så røntgen er ikke et alternativ hvis jeg ikke må. Noen som vet om dette er normalt? Takk for svar, og en nydelig, velsignet jul til dere alle.
Miss Puddel Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg stuket fingeren min for ca 1,5 måneder siden. Leddet er fremdeles hovent og det er litt ømt når jeg bøyer dette leddet. Det er jo blitt bedre, men jeg trodde det skulle gå fortere over. Er dette normalt, eller bør jeg få det undersøkt? Det sitter en ring på denne fingeren som jeg setter veldig pris på, og som jeg ikke ønsker å klippe over, så røntgen er ikke et alternativ hvis jeg ikke må. Noen som vet om dette er normalt? Takk for svar, og en nydelig, velsignet jul til dere alle. hvis ringen er så trang at du ikke klarer å ta den av burde du vel få gjort noe uansett, se til å få tatt den av og videt den ut hos gullsmed. og mens ringen er hos gullsmeden sørger du for å få tatt røntken og sjekket ledd og leddbånd. Hvis du går til gullsmeden for å klippe ringen, så kan de reparere den så det ikke synes etterpå, og somtideig gjøre den større.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå