Gå til innhold

Forstuet finger?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg stuket fingeren min for ca 1,5 måneder siden. Leddet er fremdeles hovent og det er litt ømt når jeg bøyer dette leddet. Det er jo blitt bedre, men jeg trodde det skulle gå fortere over.

Er dette normalt, eller bør jeg få det undersøkt?

Det sitter en ring på denne fingeren som jeg setter veldig pris på, og som jeg ikke ønsker å klippe over, så røntgen er ikke et alternativ hvis jeg ikke må.

Noen som vet om dette er normalt?

Takk for svar, og en nydelig, velsignet jul til dere alle. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg stuket fingeren min for ca 1,5 måneder siden. Leddet er fremdeles hovent og det er litt ømt når jeg bøyer dette leddet. Det er jo blitt bedre, men jeg trodde det skulle gå fortere over.

Er dette normalt, eller bør jeg få det undersøkt?

Det sitter en ring på denne fingeren som jeg setter veldig pris på, og som jeg ikke ønsker å klippe over, så røntgen er ikke et alternativ hvis jeg ikke må.

Noen som vet om dette er normalt?

Takk for svar, og en nydelig, velsignet jul til dere alle. :)

hvis ringen er så trang at du ikke klarer å ta den av burde du vel få gjort noe uansett, se til å få tatt den av og videt den ut hos gullsmed. og mens ringen er hos gullsmeden sørger du for å få tatt røntken og sjekket ledd og leddbånd. Hvis du går til gullsmeden for å klippe ringen, så kan de reparere den så det ikke synes etterpå, og somtideig gjøre den større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...