Gjest Rettpåsak Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Fikk påvist en liten kjønnsvorte av legen i dag. Fikk et Wartec lignende legemiddel som jeg skal pense 2 ganger om dagen i 3 dager. Noen her som har erfaringer med å pensle kjønnsvorter?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Ja, det er ikke noe sak det. Men ikke treff den "friske" huden for da svir det noe jævlig. Og ja, det svir litt uansett altså.
Gjest Rettpåsak Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Er det mulig å fryse de vekk istedet?
Gjest Rettpåsak Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Hva er best av å fryse og brenne vekk kjønnsvorter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå