Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Hei, Helgarderer dere når det gjelder innkjøp av kondomer? small/medium/large Man vet jo aldri hva man møter, og det er vel ikke sånn at one size fits all?
Gjest strykebrett Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Har bare vanlige. Hvis han er så stor eller liten at han trenger spesiell størrelse kan han sørge for det selv syns jeg. Hvis ikke blir det jo ikke noe pån.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Har bare kondomer av typen large, vil ha ons med kun store. Kan godt ha oralsex, fingring med mindre, menn om han ikke får en tight fit på en stor kondom, så gir deg meg heller ingenting under samleie.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Jeg gjorde ikke det da jeg var single, hadde vanlige kondomer. Jeg synes det er vanskelig å få tak i andre størrelser enn gjennomsnittet. Er nå sammen med en med over gjennomsnittlig stor penis og vi kjøper store kondomer hver gang vi kommer over det, for det er så få steder som selger det (bor i Oslo). Jeg tror flere gutter hadde vært villige til å bruke kondom hvis de hadde fått noen som passet til dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå