Gå til innhold

mennesker er er egentlig utrolig ekkel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kvinner ser pene ut med første øyekast, men egentlig så er de bare ekle. De blør ut av tissen, det kommer slim ut av tissen og det kommer hvit ekkel veske ut av brystvortene. I tilegg så har de vorter på puppene. Bæsjer, promper og tisser gjør de nok også.

Nei, huff, når jeg tenker meg om så er ikke mannen noe bedre.

Mange av de er full av hår. De svetter mer, de lukter, ekkel kroppsfasong. Mange flyr sikker rundt med bæsjrester i rumpa også.

Mennesket er ekkelt. Men damer kan skjule det bedre. Mannen er mer som en kloakkrotte.

Kanskje jeg skulle ønske jeg var jente av likevel? De ser nå i hvertfall pene ut med første øyekast, eller nei, de er pen uansett øyekast, både med klær og naken.

Tenk å være jente og kunne gå i trange og sexy klær, leke i latexklær og ta bilder, posere naken forran kameraet og sove naken om natten.

Og i tilegg ha sex med venninna, mens ingen bryr seg. Det er himmelen det.

Men dessverre så ble jeg født på Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du homse eller?

Du leste bare første halvdel? :fnise:

Nei, jeg er så hetro at det er sykt. Men hadde jeg vært jente så hadde jeg nok vært homofil ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner ser pene ut med første øyekast, men egentlig så er de bare ekle. De blør ut av tissen, det kommer slim ut av tissen og det kommer hvit ekkel veske ut av brystvortene. I tilegg så har de vorter på puppene. Bæsjer, promper og tisser gjør de nok også.

Det er bare Norske kjærringer som er slik. Thai-damer er bare deilige. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare Norske kjærringer som er slik. Thai-damer er bare deilige. :rødme:

Ja, for thaidamer har vel ikke mensen, eller utflod?? Håper du tuller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...