Gå til innhold

messe-treff for 2004-bruder

*marte*

Anbefalte innlegg

Vet ikke om forlover har lyst/mulighet til å være med etterpå, men det er vel ikke noe problem å ha henne med? Jeg lover å være snill cappo, uansett om du tar med forlover eller ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27.09 nærmer seg med stormskritt, kanskje greit å få klarhet i hvor mange vi blir, når og hvor.

Hvordan er det med dere kanskje-folk, noen som har bestemt seg?

Hvor?

Når?

Helt åpen for forslag her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å reise på messa, men tror jeg må stå over. :(

Kroppen min er ikke helt klar for lange shopping- og gåturer for tiden, da den venter tvillinger om 1,5 mnd. Får vel heller ikke prøvd så mye... selv om jeg kunne helt sikkert fått en del tips og ideer!

Kos dere på messe!!! :D

Klem Joli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt under en uke igjen da jenter.... hva skal vi finne på?

..vi kan ta det som det kommer når vi kommer dit da... ser ann litt? eller er den noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det:

- Vimsevips

- cappo

- *marte*

Er ikke sikre:

- minniepus

Ser ut som vi blir max 4, så cafe er vel best da. Vi kan f.eks avtale å møtes et sted på messa, og finne en cafe derfra, eller vil dere heller at vi skal avtale en cafe og møtes der?

For min del høres kl 14 veldig fint ut, da jeg har tenkt å være der når de åpner. Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjern vær med. Kanskje det er mer folk på "Bryllupsforum" som også vil vhis du flytter spørsmål opp der? Hadde vært morsomt å treffest! :D

Bride'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det:

- Vimsevips

- cappo

- *marte*

- bride

Er ikke sikre:

- minniepus

- bente4

Siden jeg ikke har fått noe serlig respons på når og hvor foreslår jeg kl 14 på bagel & juice rett ovenfor standard. Vet ikke helt hvordan det er på det militære samfunn, så vanskelig å finne et sted å møtes der før lørdag.

Messen ligger her og bagel & juice ligger her

Noen for/imot? Vi må i så fall ha en måte å kjenne hverandre igjen på...

Bride, takk for forsøket med å lage tipsetråd :) Ser ikke ut som om den har fått så mye respons, så gidder ikke å mase på moderatorene for å få flyttet denne tråden. Veldig hyggelig at du vil komme :D

endret grunnet skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer fælt på om jeg skal eller ikke. Jeg er veeeeldig nysjerrig på om kjolen min blir solgt, så det kan være at jeg stikker innom nærmere stengetid og da hadde det vært kos å treffe dere på bagel & juice etterpå!!

Hvordan kjenner vi igjen hverandre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kommer på noe nei? Jeg kommer til å sitte der med en stor kopp kaffe-latte, har lyst hår og sort veske. (Vet ikke hva mer jeg skal si jeg...)

Ellers så er det bare å rope "Marte" når du kommer cappo, vet ikke om vi blir fler... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mellomblond i håret og kommer med en venninne. Tror jeg kommer til å ha på meg jeans og hvit hettejakke, og en beigegrå ryggsekk :o tror jeg...

Er der fra ca 10.15

Dette blir gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei marte; prøvde å se etter deg idag, spurte en som kunne være deg men hun så bare dumt på meg.....hehe!!

Måtte gå ganske tidlig... så jeg fikk ikke spurt alle som var der om de var marte :)

Ble det noe treff på resten av dere?

Vi kan jo møtes en gang uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere som har tenkt å stå i kø sammen med Bente4 fra klokka sju...??

( :o )

traff iallefall jea :)

ALDRI MER KØ KL:07....iallefall for å ikke få noe en så gjerne vil ha!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei marte; prøvde å se etter deg idag, spurte en som kunne være deg men hun så bare dumt på meg.....hehe!!

Måtte gå ganske tidlig... så jeg fikk ikke spurt alle som var der om de var marte :)  

Ble det noe treff på resten av dere?

Vi kan jo møtes en gang uansett da :)

Hadde vært koselig å møtes en gang ja... Ble dårlig med treff i dag :(

Bagel & juice var veldig fullt, så ingen med hvit hettejakke og ryggsekk cappo, heller ingen med kjolepose, eller nummerklistremerke fra BC. Satt på B&J fra 14 til 14.30, men ingen spurte meg om jeg var meg heller.

Neste gang må vi i så fall ha et klarere sted å møtes. Gjerne utenfor og med skilt ;) Litt skuff at vi ikke fikk til noe, men har i hvert fall lært til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...