Rebraz Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Ja, det har seg slik at jeg satte inn p-staven for 2 måneder siden. For 2 uker siden hadde jeg menstruasjon. Nå de siste 3 dagene har jeg hadd konstante småblødninger.. veldig lite blødninger, men nok til at det har vært litt plagsomt. Er det normalt at disse blødningene skal vare 3 dager? Om dette fortsetter, så kommer jeg antageligvis til å fjerne p-staven
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå