Gå til innhold

Anmeldt - hva nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Se min forklaring på å "sladde", det har ingenting med noe bil å gjøre :filer:

Alle kan jo se at din tolkning av ordet i denne sammenhengen ikke er relevant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror det er få som har såpass diger gårdsplass at de kan slædde der..

Eventuelt parkeringsplassene tilknyttet deres boligstrøk da :gjeiper:

Skrevet

tviler på at det skjer så mye, dere kan få en bot for ordensforstyrrelse, men tviler på at du mister lappen. Skal litt mer til en det.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nekt for alt! Ikke innrøm en dritt! Da kan ikke politiet gjøre noe, for det finnes ikke bevis for at det var du søm kjørte bilen. "Vet ikke" er også et godt svar. Ikke tro på Polisen om de skulle true deg, uten bevis kan de ikke gjøre annet enn å være sinte på deg.

Skrevet
Se min forklaring på å "sladde", det har ingenting med noe bil å gjøre :filer:

og hvis du ser hva jeg har skrevet, så skjønner du det.

Skrevet
Eventuelt parkeringsplassene tilknyttet deres boligstrøk da :gjeiper:

det er sant. men nå tenkte jeg på vanlig gårdsplass tilknyttet et hus.

men så kan man vel dra litt lenger unna en rett utafor døra om man skal slædde, ellers kan man vel vedde på at noen må bry seg.

Skrevet
det er sant. men nå tenkte jeg på vanlig gårdsplass tilknyttet et hus.

men så kan man vel dra litt lenger unna en rett utafor døra om man skal slædde, ellers kan man vel vedde på at noen må bry seg.

Hvis man absolutt skal gjøre det burde man ha vett til å gjøre det langt vekke fra folk. Hvis man ikke gidder det får man heller gjøre det utenfor sin egen dør og plage sine egne foreldre og naboer istedenfor å benytte seg av parkeringsplasser tilknyttet vilt fremmede. Og så på natten og da.. Idioter :kjefte:

(Ikke deg altså, men ts)

Skrevet
Hvis man absolutt skal gjøre det burde man ha vett til å gjøre det langt vekke fra folk. Hvis man ikke gidder det får man heller gjøre det utenfor sin egen dør og plage sine egne foreldre og naboer istedenfor å benytte seg av parkeringsplasser tilknyttet vilt fremmede. Og så på natten og da.. Idioter :kjefte:

(Ikke deg altså, men ts)

Jeg tar meg ikke nær av noe slikt, for jeg slædder ikke. Har ikke lappen engang :ler:

Men om jeg absolutt skulle gjort det, så hadde vært såpass lur at jeg hadde dratt unna folk, for det er en haug med bra veier og steder rundt omkring her jeg bor.

Er enig i det du skriver. er unødvendig å bruke parkeringsplasser tilknyttet boligblokker, tettbygde områder osvosv

Skrevet

Er slettes ikke sikkert at ts og enkelte andre som sladder er av de dere kategoriserer som "harry bygdeungdom". Det er faktisk svært lurt å øve seg på hvordan bilen reagerer på vinterføre, og hvordan man skal behandle bilen om man kommer opp i ulike situasjoner på vinteføre. Derfor kan (og bør) man finne seg en øde parkeringsplass når snøen kommer og øve seg litt på dette. Man vil f.eks ha mye større sjans til å komme helskinnet ut av en uventet skrens på bilen grunnet glatt føre.

Så hva med at dere slutter å generalisere sånn, og kommer dere ut for å øve på vinterføre??

Skrevet
Er slettes ikke sikkert at ts og enkelte andre som sladder er av de dere kategoriserer som "harry bygdeungdom". Det er faktisk svært lurt å øve seg på hvordan bilen reagerer på vinterføre, og hvordan man skal behandle bilen om man kommer opp i ulike situasjoner på vinteføre. Derfor kan (og bør) man finne seg en øde parkeringsplass når snøen kommer og øve seg litt på dette. Man vil f.eks ha mye større sjans til å komme helskinnet ut av en uventet skrens på bilen grunnet glatt føre.

Så hva med at dere slutter å generalisere sånn, og kommer dere ut for å øve på vinterføre??

Med tanke på at de sladdet, eventuelt øvde på vinterføre, om natten og såpass tett på bebyggelse at de vekket folk så er nok forsvarstalen din feilplassert for ts` vedkommende ;)

Skrevet

Jeg hadde blånekta og bedt om bevis for at det var med vilje! Har forhjulsdrevet bil som veier 2 kilo bak, og når det er sånn føre som i dag, glatt våt sørpete snø, så ser man meg i brei til stadighet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...