Gå til innhold

De evinnelige p-pillene igjen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir snart sprø av å ikke finne prevensjon. Jeg har nå gått to uker på Yasminelle etter å ha prøvd en del forskjellig de siste 7 årene. Sålangt har det ikke vært særlig vellykket. Huden min har eksplodert i kviser og byller over hele kroppen, og vurderer å anskaffe meg en burka til juleselskapet i morgen... for å sette det litt på spissen. Kan ikke huske sist jeg hadde så stygg hud :kjefte:

Puppene har ikke vokst som de pleier å gjøre på pillen, og jeg har fått disse leggkrampene jeg har sett flere her inne har nevnt i forbindelse med Yasminelle. Og har blitt sår og øm nedentil også, gjør ikke akkurat underverker for sexlivet. Alt i alt misfornøyd! *furte* :glare:

Vurderer å bytte tilbake til cerazette som jeg gikk på før, da jeg tålte de i ca to år før det gikk kraftig nedover. Jeg har fremdeles noen brett liggende, det er vel ikke noe farlig å bytte tilbake, så lenge jeg går ut det brettet med yasminelle jeg er på nå? Selv om jeg bare har tatt ett brett med de?

Noen som fikk samme bivirkninger da dere prøvde yasminelle? Gikk det over, og hvor lang tid tok det?

*ferdig å sutre fra seg* :popcorn: :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på Yasminelle i to måneder. Jeg tålte de ikke. Jeg ble nedstemt, ble agressiv og fort sint. Soppinfeksjon og urinveisinfeksjoner hadde jeg non stop, og jeg var konstant sår nedentil. Rift på 1 cm i skjeden fikk jeg også. Måtte slutte med pillene, og etter to uker gikk alt over. :)

Nå har jeg begynt på Cerazette og det virker som jeg tåler de i foreløpig. Bivirkningene er ingenting i forhold til Yasminelle.

Skrevet

Og jeg tror det går greit å bytte tilbake til Cerazette når du fullfører Yasminelle-brettet. Du kan jo høre med apoteket eller legen for sikkerhets skyld :)

Skrevet
Jeg gikk på Yasminelle i to måneder. Jeg tålte de ikke. Jeg ble nedstemt, ble agressiv og fort sint. Soppinfeksjon og urinveisinfeksjoner hadde jeg non stop, og jeg var konstant sår nedentil. Rift på 1 cm i skjeden fikk jeg også. Måtte slutte med pillene, og etter to uker gikk alt over. :)

Nå har jeg begynt på Cerazette og det virker som jeg tåler de i foreløpig. Bivirkningene er ingenting i forhold til Yasminelle.

Ja, føler også jeg har hatt veldig kort lunte i det siste, men det kan jo også hatt vært julestresset :fnise: . Nei, nå gleder jeg meg til å gå tilbake til cerazette altså! Begynner igjen 1.1.10 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...