Lillemeiii Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Nå er jeg ute etter svar for de som faktisk har eller har hatt hirsutisme.. Så for de som ikke vet hva det betyr, trenger forsåvitt ikke svare Har ikke vært hos legen ennå, men kan ikke tenke meg det er noe annet. Når jeg mener at det er overalt, så mener jeg overalt... Tenker på det hver dag, å går konstant å bekymrer meg for at noen skal se noe.. Så det jeg lurer på, noen som har noe erfaring? Finnes det noe medisin som stopper veksten? Eller? :/
Kjetil S. Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Nå er jeg ute etter svar for de som faktisk har eller har hatt hirsutisme.. Så for de som ikke vet hva det betyr, trenger forsåvitt ikke svare Svarer nå alikevel jeg da. :-) Som oftest er det jo slik at man er altfor bekymret over hva "alle" andre tenker om seg selv i forhold til hva de faktisk gjør. Syns synd på deg som har så mye frykt for at andre skal opptage situasjonen din, og kanskje undre seg, men det viktigste ved deg vil alltid være personligheten din, og ikke noen ekstra hår som du muligens har oversett eller glemt å fjerne her og der! :-)
Lillemeiii Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2009 Forstår godt hvordan du kan si dette, for du har ikke opplevd det selv. Og for å være helt ærlig, det blir veldig vanskelig å ikke bry seg. Dette er noe jeg tenker på hele tiden, mest for min egen del, jeg ønsker å føle meg som en kvinne, ikke en mann. Tenk deg å ha bart, skjegg, hår på magen, rundt nippelen, under armen, på beina, på tærne, på låret tilogmed på rumpa. OVERALT. Kan også nevne at jeg har svarte hår, så etter mye barbering kan du fortsatt se nypper, så du ser jo at jeg har babert meg. Hver gang typen tar på meg nykker han på nesen, så unskyld meg hvis jeg er overfladisk. 2
Kjetil S. Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Vel, da skjønner jeg vel at situasjonen din var verre enn hva jeg først trodde. Beklager så mye. :-)
Lillemeiii Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2009 Neida, du prøvte jo bare se litt positivt på det, trenger ikke beklage:)
Kjetil S. Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Neida, du prøvte jo bare se litt positivt på det, trenger ikke beklage:) :-) Håper at du får noen virkelig gode råd her. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå