Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 -Liker du å gi, eller å få, eller er det best at det går begge veier...??
LineGourmet Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 -Liker du å gi, eller å få, eller er det best at det går begge veier...?? I et langvarig forhold er 69'ern uslåelig som oppvarming
Ethereal Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Både gi og få. Jeg blir kåt når han tar på meg, fingrer meg, og bruker mye tid på puppene mine. Også blir jeg kåt av å runke, suge og kose på han. Men jeg kan ikke bli kåt bare av å gi. Derimot kan jeg bli kåt bare av å få. Det ideelle er å gi og få.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 jeg liker best langvarig flørting, dansing, leking...over et lengre tidsrom. og så bare kjøre på, for da er man bare så KLAR.
Rimmern Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 (endret) For meg er "forspill" på mange måter et kunstig begrep. Det sier at man varmer opp med et utvalg av aktiviter, og at målet alltid er samleie. Personlig synes jeg at sex gjerne kan inneholde alt fra én aktivitet til alle tenkelige aktiviteter samtidig eller én etter én. Oralsex kan f.eks. være hele sexakten - det er slett ikke sikkert at samleie, vaginalt eller analt, må være konklusjonen. Endret 23. desember 2009 av Rimmern
Gjest KateW Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 For meg er "forspill" på mange måter et kunstig begrep. Det sier at man varmer opp med et utvalg av aktiviter, og at målet alltid er samleie. Personlig synes jeg at sex gjerne kan inneholde alt fra én aktivitet til alle tenkelige aktiviteter samtidig eller én etter én. Oralsex kan f.eks. være hele sexakten - det er slett ikke sikkert at samleie, vaginalt eller analt, må være konklusjonen. :applaus:
Gjest en mann Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Liker best å gi, gjør meg veldig opphisset. Spesielt gjelder dette oralsex, er ikke noe glad i å bli sugd, men er glad i å gi oralsex til ei jente.
Gjest Kåtskjor Skrevet 24. desember 2009 #8 Skrevet 24. desember 2009 Beste forspillet er å gi og ta, heftig klining, at han tar på meg, fingrer meg, kysser på brystene mine osv. Og ikke minst bruker tunga på klitten min, men d har han sluttet med Og jeg elsker å gi han blowjob som forspill
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2009 #9 Skrevet 24. desember 2009 Det beste forspillet er at hun vasker seg.
Rimmern Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Fint for deg, brutal_mann (mann som ikke liker kvinner).
Gjest Alpha Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 Tror "brutal_mann" foretrekker andre brutale menn, LOL. Min erfaring er at de fleste kvinner liker teasing og dominering i forspillet. Vær mann, og ta kontrollen!
Gjest Diane Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 Gi og få, definitivt. Men jeg synes det aller vakreste er når det begynner med små berøringer, intens kyssing etc... Gjerne ved at en av partene har lyst, og drar med seg den andre. Har noen venninner som sier at de aldri begynner sånn, men at de bare havner i senga når de vil ha sex. For meg høres det VEEEELDIG lite lidenskapelig/romantisk ut.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 -Liker du å gi, eller å få, eller er det best at det går begge veier...?? Å få
Gjest Gjest_Prinsesse_* Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 Min erfaring er at de fleste kvinner liker teasing og dominering i forspillet. Vær mann, og ta kontrollen! Enig, hear, hear!!!
Gjest Tine, Frogner Skrevet 25. desember 2009 #15 Skrevet 25. desember 2009 bruker tunga på klitten min. Ikke enig, det er kjedelig...
Rimmern Skrevet 26. desember 2009 #16 Skrevet 26. desember 2009 (endret) At du mangler følelser i klitten, eller aldri har hatt noen som har kunnet slikke, betyr ikke at det ser smart ut at du siterer andres utsagn og påfører ditt eget vås under. Endret 26. desember 2009 av Rimmern
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 At du mangler følelser i klitten, eller aldri har hatt noen som har kunnet slikke, betyr ikke at det ser smart ut at du siterer andres utsagn og påfører ditt eget vås under. I et diskusjonsforum er det vel ikke mer vås å fortelle hva man ikke liker enn hva man liker.
Gjest Armule Skrevet 26. desember 2009 #18 Skrevet 26. desember 2009 Jeg elsker å gi! Noe av det beste jeg vet er å suge og leke med kuken. Deep-throating er min nye lidenskap! Jeg kan bli så våt at det renner av meg om jeg bare får gjøre dette. Om han er litt dominerende, tar et godt tak i håret med begge hendene og tar litt styring selv og tar meg i munnen er enda bedre! *sukk*
*Numi* Skrevet 26. desember 2009 #19 Skrevet 26. desember 2009 Det beste forspillet er at hun vasker seg. Haha. Jeg er nesten enig, men det bør helst skje før forspillet.
Rimmern Skrevet 26. desember 2009 #20 Skrevet 26. desember 2009 I et diskusjonsforum er det vel ikke mer vås å fortelle hva man ikke liker enn hva man liker. Nei, men det er vås å ikke forstå at når man siterer noe så betyr det at man svarer DIREKTE på det man siterer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå