Gå til innhold

Depresjon + jobb = ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere som er deprimerte her fungerer i jobb/studier? Jobber dere heltid eller deltid? Hvordan fungerer dette eventuellt med familieliv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bipolar lidelse (manisk/depresiv) men er stort sett frisk. Bruker medisiner som fungerer fantastisk! Jobber fulltid og det går helt fint. I perioder hvor jeg har vært veldig deprimert har jeg valgt å jobbe selv om det har vært tungt. Synes det hjelper å jobbe og treffe kollegaer. I de tunge periodere orker jeg lite på fritiden og det går utover det sosiale livet, men vennene mine veit hva jeg sliter med og godtar at jeg av og til ikke orker å være så mye sammen med dem...

Skrevet

Sliter med tibakevendene depresjon. Må av og til ha en pause, men den erkort. toppen to uker. Disse ukene er jeg mye ute i frisk luft og går lange turer. For meg er det viktig å gå på jobb, treffe folk og være sosial. Går på AD, og har trappet meg ned til halv dose. Dette gjør meg mere sårbar, men jeg føler at jeg lever! Har vært åpen om at jeg sliter med depresjon til kollegaer, kun positive tilbakemeldinger!

Skrevet

Mens jeg fungerer ikke i jobb i det hele tatt, og har vært sykmeldt i et år hittil. Jeg har perioder der alt er bra, og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg er hjemme og får penger for å gjøre ingenting... Da har jeg forsøkt å komme meg ut og jobbe litt, men da blir det enda verre igjen, og det tar enda lenger tid før jeg får en god periode igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...