Gå til innhold

Hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_2*
Skrevet

Dette er rett og slett en oppfordring til at folk kan fortelle hvor mye de veier i forhold til høyde, eller livvidde og slikt.

Jeg er rett og slett gruelig nysgjerrig og klarer ikke å se om jeg er normal eller ikke i forhold til min vekt. Så vær så snill og kjør på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det finnes ett utall slike tråder fra før?

Jeg er 1,62 høy, veier ca 63 kg. Har en fettprosent på 15.

Størrelse i klær er 36-38. Livvidde 72 cm.

Gjest Gjest_Andrea_*
Skrevet

169 cm

53 kg

Bruker str.36 og av og til str.38 i klærstr.

89-62-89

Gjest Gjest_christiane_*
Skrevet

165 cm

42 kg

Lividde 62 cm

str 32/34 i klær

Skrevet

Å,det finnes så mange sånne tråder som før, og de har ingenting for seg. Du finner ikke ut noe gjennomsnitt ved å stille folk dette spørsmålet på et trenings-og kostholdsforum. Ta heller noen søk og finn landsgjennomsnitt hvis du vil finne ut om du er "normal". Sånne tråder fungerer som en magnet på spiseforstyrrede, bare se på tidligere tråder (og "Hva har du spist i dag"-tråden etter min mening.)

Skrevet

Trur ikkje at du skal bruke denne tråden til å finne ut om du har "normal" eller ikkje, sidan det ofte er dei som er fornøgde med vekta som svarer på liknande trådar.

Eg er 1.66m og cirka 70 kg. Brukar M-L og 38-40 i klede.

Skrevet

Ikke noe vondt mot deg TS, men det har vært laget utallige tråder om dette.. Bare bla deg litt tilbake her på Kosthold og Trening så vil du finne det lett!

Skrevet
Ikke noe vondt mot deg TS, men det har vært laget utallige tråder om dette.. Bare bla deg litt tilbake her på Kosthold og Trening så vil du finne det lett!

Enig. Slike tråder har ikke noe for seg, og det finnes hundre av dem fra før. Kan noen stenge denne?

Skrevet
Enig. Slike tråder har ikke noe for seg, og det finnes hundre av dem fra før. Kan noen stenge denne?

Ærlig talt. Dette er noko av det som irriterar meg mest på KG.

Folk må få lov til å spørre om akkurat det dei vil uansett kor dumt du syns det er, eller kor mange trådar som er om samme emnet frå før.

Ser absolutt INGEN grunn til å stenge tråden.

Skrevet

Enig med Samantha. Tydeligvis noen som synes dette er et sårt punkt, å bli gnidd inn at andre er slankere enn dem?

Jeg er 163 cm og veier 46,7 kg.

Skrevet

Er 157 og veier 45 kg.

Skrevet

Grunnen til at jeg skriver det jeg skriver er fordi folk som er opptatt av forholdet høyde vs vekt som oftest har svært lite peiling på kroppens funksjoner, ernæring og trening. Å være opphengt i tallet på en vekt er slikt begynnende anorektikere liker å holde på med.

Vekt sier deg ingen ting om kroppens bygning, fordi alle er bygd ulikt. Muskler veier mer enn fett. Du kan derfor være 10 kg tyngre enn en person på tilsvarende høyde og likevel være mye tynnere.

Men er det en ting jeg må lære meg så er det at verden vil bedras. Så jeg trekker meg stille ut her, så kan dere fjase med tallene deres så mye dere orker :)

Skrevet
164 og 85 kg dessverre.

Samme her, he he :) Godt at vi er flere fleskedamer...

Skrevet

169,5 og ca 58 kg (men er ikke spesielt tynn for det)

Skrevet

Er 172 høy, og på 3 år har jeg prestert å gå opp rundt 20kg og er for lat til å gå ned, det får vi vel prøve å gjøre noe med neste år :Nikke:

Så, 172 og ca.84 kg, bruker 40 og L.

Skrevet
Grunnen til at jeg skriver det jeg skriver er fordi folk som er opptatt av forholdet høyde vs vekt som oftest har svært lite peiling på kroppens funksjoner, ernæring og trening. Å være opphengt i tallet på en vekt er slikt begynnende anorektikere liker å holde på med.

Vekt sier deg ingen ting om kroppens bygning, fordi alle er bygd ulikt. Muskler veier mer enn fett. Du kan derfor være 10 kg tyngre enn en person på tilsvarende høyde og likevel være mye tynnere.

Men er det en ting jeg må lære meg så er det at verden vil bedras. Så jeg trekker meg stille ut her, så kan dere fjase med tallene deres så mye dere orker :)

Greit nok, og det der veit dei aller fleste.

Men viss ein skal ha den tankegangen her, så blir KG snart stengt. Ta en titt på Samlivsforumet for eksempel, så ser ein at verden vil bedras. Det gjeld på ingen måte berre kropp og vekt ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...