Gå til innhold

Hvor mange flasker brurs/farris til 8-10 personer


elvital

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kommer ann på alder og hva annet som blir servert, men i vår familie pleier med 50/50 voksne og barn, legger vi vanligvis opp til ca 1,5 liter pr. pers. Da drikker noen mye og noen nesten ikke noe... Er vanligvis noen slanter igjen, men ikke mye. Da må det nevnes at våre besøk varer leeeenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer ann på alder og hva annet som blir servert, men i vår familie pleier med 50/50 voksne og barn, legger vi vanligvis opp til ca 1,5 liter pr. pers. Da drikker noen mye og noen nesten ikke noe... Er vanligvis noen slanter igjen, men ikke mye. Da må det nevnes at våre besøk varer leeeenge :)

Hm.. Okei, takk for svar :)

Det er 18-20åringer som kommer.

Blir servert kyllingfilet, salat osv, pai/kake og chips til kaffen. Det er til nyttårsaften, så det blir nok varende noen timer tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Hm.. Okei, takk for svar :)

Det er 18-20åringer som kommer.

Blir servert kyllingfilet, salat osv, pai/kake og chips til kaffen. Det er til nyttårsaften, så det blir nok varende noen timer tenker jeg!

Da kommer det an på hvor mye alkohol som kommer til å bli intatt den kvelden.

Jeg ville nok minst regnet 1 liter per pers dersom det skal drikkes alkohol uten om, og 2 liter dersom det ikke skal drikkes alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...