Gå til innhold

Skal du se på ungkaren Norge?  

1. 1. Skal du se på ungkaren Norge?

• Vet ikke
      3
    • Nei
      8
    • Ja
      27

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda, er vel nødt til å få det med meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skal vel se på.. Hvertfall første og siste episode.

Så hele ungkarskvinnen, men ungkaren så jeg bare første og siste av. Får se hvor engasjert jeg blir. Og selvfølgelig, har jeg ikke noe annet å gjøre den kvelden.... :lol:

Synes det kunne blitt sendt onsdager jeg. Onsdager er det absolutt ingenting å se på tv!!!!

Skrevet

Jo! Boston Public er jo ganske OK

Skrevet
Jo! Boston Public er jo ganske OK

njanjei... bedre å sitte på KG :D

Skrevet

njanjei... bedre å sitte på KG :D

:ler: da skjønner jeg

Gjest Lisa-Beth, ulogget
Skrevet

Ikke under noen omstendigheter gidder jeg å se på det mølet der.

Bunnen er nådd!

Lisa-Beth

Skrevet

Jeg skal IKKE se på.....

Klemz fra:

Skrevet

Det skal jeg ikke! Har sett en episode av den amerikanske ungkaren, og det frista ikke til å se mer...!

Skrevet
Jeg bare minner om at man ved å se på denne:

- mister alle oppsparte "klage-på-menn-som-ser-på-fotball-og-drikker-øl"-poeng i overskuelig fremtid (ca. 3000 år)

- aldri kan tillate seg å kalle noe annet TV-program dårlig igjen. Bunnen er nådd, og man vil fullstendig mangle troverdighet.

- aldri kan klage på gutta på byen med haremet rundt seg som velger og vraker. Spesielt vraker.

- aldri, aldri, aldri klage på at gutter ser på jenter gjennom stereotypiske briller, og kaller dem giftesjuke høner med verpeabstinens.

Jepp! :sjarmor: Dette er bare NOEN av punktene...

mr darcy

Gir deg Blåmannjansk støtte, uten forbehold......
Skrevet

Næmen er det mulig... Her skal liksom de svenske/norske være fryktelig kreative da. Jaja, action er action og det blir sikkert morsomt å se hvordan jentene takler dette!

Skrevet

Joda, jeg ender opp med å se dette jeg. Har sett den amerikanske utgaven og da er det moro å få med seg den norske også. Men det blir liksom ikke samme stilen over det hele....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...